بستن
دسته بندی کالا

پمپ آکوا استرانگ Aquastrong




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

آکوا استرانگ Aquastrong از شرکت‌های نوظهور در عرصه پمپ‌سازی در کشور ایتالیا است. کشور ایتالیا در صنعت پمپ در دنیا بسیار شناخته شده است و برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند؛ پمپ آکوا استرانگ نیز یکی از آنهاست. آکوا استرانگ محصولات متنوعی تولید می‌کند، از پمپ‌های آب خانگی گرفته تا پمپ صنعتی و کشاورزی همه در زمره تولیدات این برند برتر ایتالیایی است. پمپ آب از نوع بشقابی، جتی، پمپ استخری، جت پمپ جکوزی، پمپ کفکش و پمپ سیرکولاتور بخشی از محصولات آکواسترانگ می‌باشد. در ادامه به معرفی انواع پمپ آکوا استرانگ، قیمت، کاربرد و مشخصات آنها می‌پردازیم.

قیمت پمپ آکوا استرانگ

خیلی از افراد به دنبال پمپ خارجی و البته اروپایی هستند چرا که معمولا کیفیت آنها در مقایسه با سایرین بهتر است. پمپ آکوا استرانگ نیز به عنوان یک پمپ ایتالیایی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. البته همیشه کیفیت یک محصول نسبت به کیفیت رقبا و قیمت آن سنجیده می‌شود. قیمت پمپ آکوا استرانگ نسبت به سایر پمپ‌های ایتالیایی کمتر است البته از لحاظ کیفیت شاید به نسبت آنها کمتر باشد اما قیمت مناسب و داشتن گارانتی 12 ماهه آن را توجیه می‌کند.

برای دریافت قیمت پمپ آکوا استرانگ در تمامی انواع آنها که در ادامه معرفی خواهند شد همراه با گارانتی و ضمانت اصالت کالای ایتالایی می‌توانید به سایت کالاصنعتی مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع محصولات آکوا استرانگ

شرکت آکوا استرانگ ایتالیا تنوع محصولات زیادی داشته و انواع پمپ‌های سانتریفیوژ خانگی، کشاورزی و صنعتی را تولید می‌کند. پمپ آب خانگی، پمپ استخری، پمپ کفکش، پمپ سیرکولاتور از جمله محصولات آکوا استرانگ می‌باشد. در ادامه برخی از سری‌های پمپ آکوا استرانگ همراه با مشخصات و کاربردهای آنها معرفی خواهند شد.

پمپ آب خانگی آکوا استرانگ

آکوا استرانگ انواع پمپ آب خانگی شامل محیطی، بشقابی و جتی و همچنین پمپ‌های آب هوشمند کم صدا تولید می‌کند. دو مدل بشقابی و جتی جز پراستفاده‌ترین‌ها هستند. پمپ بشقابی آکوا استرانگ سری ECM در توان‌های 0.5 تا 3 اسب بخار با حداکثر هد 66 متر تولید می‌شود که توان‌های 2 و 3 آن دو پروانه است.
همچنین پمپ جتی آکوا استرانگ سری EJWM در دو مدل 1 و 1.5 اسب بخار  با حداکثر هد 62 متر تولید می‌شود.

پمپ استخری آکوا استرانگ

پمپ استخری آکوا استرانگ سری EKP از اصلی‌ترین و پرتقاضاترین محصولات این برند است. پمپ استخری آکوا استرانگ در توان‌ها 0.75 الی 3 اسب بخار موجود است و به منظور سیرکولاسیون و تصفیه آب استخرهای خانگی مناسب می‌باشد. جنس بدنه آنها از پلاستیک مهندسی و غیر خورنده نسبت به مواد گندزدای آب استخر بوده و همچنین داشتن فیلتر یا استرینر برای گرفتن جامدات معلق احتمالی در آب مثل مو از مزیت‌های آن است.

پمپ کفکش آکوا استرانگ

آکوا استرانگ کفکش‌های خود را در چندین مدل با جنس‌های مختلف چدنی، استیل و پلاستیکی و به منظور کاربردهای مختلف تولید می‌کند. یکی از انواع پمپ کفکش آکوا استرانگ، سری QDX است. بدنه این کفکش از چدن و فیلتر یا بخش استرینر زیرین آن از استیل ضد زنگ می‌باشد. کفکش آکوا استرانگ سری QDX در توان‌های 1 و 1.5 اسب بخار تولید می‌شود و برای کاربردهای کوچک‌تر مثل آبیاری باغچه خانگی، تخلیه آب استخر و مخازن، انتقال آب استخرهای پرورش ماهی و آبزیان استفاده می‌شود.

پمپ سیرکولاتور آکوا استرانگ

پمپ‌های سیرکولاتور آکوا استرانگ در دو نوع پکیجی در سری ERP و خطی در سری EPM موجود است. هر دو این سری‌های به منظور سیرکولاسیون و به گردش درآوردن آب گرم و سرد در سیستم‌های تهویه مطبوع استفاده می‌شوند. سری ERP سه سرعته بوده و عمدتا در سیستم‌های پکیج خانگی بکار می‌رود ولی سری EPM از نوع خطی و زمینی بوده و در سیستم‌های گرمایش و سرمایش مرکزی و در ساختمان‌های بزرگتر بکار می‌رود.

پمپ جت آکوا استرانگ

پمپ جت آکوا استرانگ سری EST مناسب برای جکوزی‌های خانگی و عمومی بوده و به منظور تامین فشار نازل‌های جت جکوزی استفاده می‌شود. پمپ جت EST آکوااسترانگ بدنه‌ای چدنی و اتصال ورودی و خروجی از نوع فلنجی دارد. توان پمپ جت آکوا استرانگ در محدوده 4 الی 15 اسب بخار با ماکزیمم هد 40 متر و ماکزیمم دبی 120 مترمکعب بر ساعت موجود است.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...