بستن
دسته بندی کالا

پمپ روغن داغ سمپا Sempa




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K در دسته پمپ‌های گریز از مرکز تک پروانه قرار می‌گیرد که توانایی پمپاژ آب و روغن داغ تا دمای 350 درجه سانتی‌گراد را دارد. پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K محصول کشور ترکیه از سایز خروجی 32 تا 150 میلی‌متر (DN 32 - DN 150) با ظرفیت بیش از 500 متر مکعب بر ساعت (Up to 500 m³/h) و هد ماکزیمم 100 متر (Up to 100 m) تولید می‌شود. 

انتخاب پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K

پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K مشابه سایر پمپ‌های گریز از مرکز حلزونی قابلیت اتصال با الکتروموتورهای 1450 دور و 2900 دور را دارد. براساس نمودارهای همپوشانی زیر می‌توان پمپ‌های روغن داغ سمپا برای کاربرد مشخص انتخاب کرد. 

نمودار همپوشانی پمپ ورغن داغ سمپا

نمودار همپوشانی روغن داغ سمپا

کاربردهای پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K

پمپ‌های روغن داغ سمپا SEMPA در بسیاری از صنایع مانند پتروشیمی، ماشین سازی، تهویه مطبوع ساختمان، دارویی، مواد غذایی، آسفالت، قیرسازی، تولید رنگ و ... کاربرد گسترده دارد. کیفیت بالای ساخت، راندمان قابل توجه، ضمانت و خدمات پس از فروش از جمله ویژگی‌هایی است که پمپ روغن داغ سمپا را نسبت به سایر برندها متمایز کرده است.

خرید پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K

خرید پمپ روغن داغ سمپا و سایر محصولات این برند ترک از طریق مجموعه کالا صنعتی به عنوان عامل فروش SEMPA میسر است. برای دریافت مشاوره فنی رایگان با کارشناسان بخش پمپ کالاصنعتی در تماس باشید. قیمت مناسب، مشاوره فنی و پشتیبانی فروش از جمله ویژگی‌های خرید پمپ روغن داغ سمپا از مجموعه کالا صنعتی است. مجموعه کالا صنعتی عامل فروش پمپ روغن داغ sempa علاوه بر تامین انواع پمپ، قطعات یدکی و خدمات شاسی پمپ را نیز انجام می‌دهد.

قیمت پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K

برای دریافت لیست قیمت بروز پمپ روغن داغ سمپا SEMPA سری TKF-K می‌توانید از طریق پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی و همچنین تماس تلفنی با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی در تماس باشید. با توجه به نواسانات ارز و رابطه مستقیم آن با قیمت پمپ روغن داغ سمپا SEMPA بهتر است قبل از خرید از سایت، با کارشناسان کالا صنعتی موجودی و قیمت کالا را بررسی کنید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...