بستن
دسته بندی کالا

پمپ کف کش پنتاکس PENTAX

  • پمپ کف کش شناور استیل پنتاکس
  • پمپ کف کش بدنه پلیمری پنتاکس



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پنتاکس ایتالیا از بزرگترین شرکت‌های پمپ‌سازی در اروپاست که انواع پمپ سانتریفیوژ را طراحی و تولید می‌کند. یکی از محصولات پمپ پنتاکس که عمدتا در کاربردهای کشاورزی و باغی داشته و برای انتقال آب‌های تمیز و بدون جامد مناسب می‌باشد، پمپ کفکش است. پمپ کفکش پنتاکس در دو نوع پلاستیکی در سری DP و استیل در سری 5PES موجود است و هر دو آنها برای انتقال آب چاه، مخزن، استخر و... می‌توانند بکار روند. کفکش پنتاکس به عنوان یکی از بهترین پمپ‌های کفکش ایتالیایی است اما از لحاظ قیمت ممکن است گران قیمت به نظر برسد. با این حال از کیفیت عالی آن نمی‌توان صرفه نظر کرد. در ادامه به معرفی کف کش پنتاکس و قیمت آن خواهیم پرداخت.

قیمت کف کش پنتاکس

پمپ کفکش پنتاکس از پرتقاضاترین محصولات این شرکت ایتالیایی می‌باشد. کیفیت تمام محصولات پمپ پنتاکس از جمله کفکش در بالاترین سطح قرار دارد و این جمله را اکثر مشتریان قدیمی نیز تایید می‌کنند. اما با این حال داشتن یک مزیت بزرگ مثل کیفیت عالی در قیمت تمام شده آن نیز موثر است. قیمت کف کش پنتاکس در مقایسه با کفکش‌های سایر برندهای چینی و ایرانی بیشتر است اما قاعدتا کیفیت عالی آن بالابودن قیمت را جبران می‌کند؛ به همین خاطر بسیاری از خریداران تمایل دارند قیمت بالاتری پرداخت کنند اما خرابی‌ها و مشکلات بعدی برای پمپ کفکش خود اتفاق نیوفتد.
برای دریافت استعلام موجودی و دریافت قیمت پمپ کفکش ایتالیایی از برند پنتاکس می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

انواع کفکش پنتاکس

کفکش پنتاکس در چند نوع مختلف با ویژگی‌های گوناگون تولید می‌شود. دو سری اصلی پمپ کفکش شامل سری DP و سری 5PES است. کفکش پنتاکس سری DP بدنه پلاستیکی و سری 5PES استیل می‌باشد. در ادامه هر کدام از آنها معرفی خواهند شد.

پمپ کفکش پنتاکس سری DP

کفکش پنتاکس سری DP دارای بدنه پلاستیکی از جنس پلی‌پروپیلن و پروانه‌ای از نوریل می‌باشد. پمپ کفکش پنتاکس سری DP برای کاربردهای با مقیاس کوچک به منظور انتقال آب چاه‌ها، مخازن و استخرهای کوچک پرورش آبزیان، فواره  آبنما و.... انتخاب مناسبی می‌باشد. در این سری، از لحاظ قسمت انتهایی کفکش و ودهانه ورودی آن دو مدل وجود دارد که یکی با نام DP و دیگری با نام DPV شناخته می‌شود. در سری DPV ورودی به شکل ورتکس می‌باشد. کفکش پنتاکس سری DP در توان‌های 200 الی 1050 موجود است. سری DPV نیز توان‌های 500 و 750 وات موجود است.

پمپ کفکش پنتاکس سری 5PES

کفکش پنتاکس سری 5PES نوعی شناور کفکش می‌باشد که تماما از استیل 304 ساخته شده است. قطر بدنه این کفکش شناور 5 اینچ بوده و برای چاه‌های بزرگتر از این سایز مناسب است، همچنین قطر خروجی ¼ 1 اینچ می‌باشد. کفکش پنتاکس سری 5PES مناسب انتقال آب چاه‌، چشمه، آب باران جمع شده می‌باشد. مقدار توان مصرفی این سری از 0.75 الی 1.5 کیلووات می‌باشد.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...