بستن
دسته بندی کالا

بلبرینگ 6214 برند DKFL

برای دریافت مشخصات بیشتر قیمت بلبرینگ و خرید بلبرینگ شیار عمیق با کارشناسان فروش در تماس باشید. خرید تعداد از این بلبرینگ تخفیف دارد.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • بلبرینگ 6214 برند DKFL

    این دسته از بلبرینگ ها جزو محبوب ترین انواع بلبرینگ ها است. این بلبرینگ برای کاربردهایی با سرعت بالا بسیار مناسب هستند و در عملکرد قوی هستند. این بلبرینگ ها می توانند علاوه بر شعاعی، بار محوری در هر دو جهت را تحمل کند. بلبرینگ 6214 به طور کلی هم به صورت باز (بدون آب بند) و هم به صورت آب بندی شده در دسترس هستند. آب بندهای این بلبرینگ در دو نوع فلزی و لاستیکی مصنوعی هستند. وظیفه اصلی آب بند ها جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی و هم چنین جلوگیری از نشت روان کننده به بیرون بلبرینگ است. برند DKFL یکی از با کیفیت ترین برند های حال حاضر بازار ایران است. این برند تحت لیسانس آلمان است و از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از برند های چینی است. در مقایسه با برند های ژاپنی هم برند DKFL حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما در کالاصنعتی محصولات DKFL را به مشتریان خود با ضمانت اصالت پیشنهاد می دهیم و کافیست یک بار این بلبرینگ را استفاده کنید و به کیفیت بالای آن پی ببرید.

    مشخصات بلبرینگ 6010 DKFL

    1. قطر داخلی 70 میلیمتر
    2. قطر خارجی 125 میلیمتر
    3. ضخامت 24 میلیمتر

    کد فنی بلبرینگ : 6214-2RSC3

    کد فنی این بلبرینگ شامل دو پسوند است. پسوند اول آب بند بلبرینگ را معرفی میکند. 2RS به این معنی است که بلبرینگ در دو طرف شامل آب بند لاستیکی است و پسوند C3 به این معنی است لقی بلبرینگ بیشتر از استاندارد است و می تواند در سرعت ها بالاتر عملکرد بهتری داشته باشد که به اصطلاح بلبرینگ دور بالا است. از کاربرد های این بلبرینگ می توان به بلبرینگ پلوس کمباین نیوهلند, بلبرینگ درام ترمز جدید کمباین نیوهلند اشاره کرد. انواع کاتالوگ های این بلبرینگ در سایت کالا صنعتی موجود است و شما میتوانید این دیتاشیت ها را مشاهده کنید و انواع بلبرینگ DKFL را در کالا صنعتی سفارش داده و در کمترین زمان و با بهترین قیمت دریافت نمایید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند
    DKFL
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع
    شیار عمیق
    کد فنی بلبرینگ شیار عمیق
    6214
    قطر داخلی
    70 میلیمتر
    قطر خارجی
    125 میلیمتر
    ضخامت
    24 میلیمتر
    جنس بدنه
    فولاد آلیاژی, فولاد ضد زنگ (W)
    آب بند
    بدون آب بند
    قفسه
    فولادی
    کلاس لقی
    استاندارد, C3
    کلاس دقتی
    استاندارد(15-0)
    شیار خار فنری بر روی رینگ خارجی
    فاقد شیار
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...