بستن
دسته بندی کالا

پمپ دیافراگمی 1 اینچ PP دیا DP-10

جنس پوسته: پلی پروپیلن / پلاستیک

قطر ورودی و خروجی: 1 اینچ

قطر ورودی هوا: 1/2 اینچ

حداکثر دبی خروجی: 150 لیتر بر دقیقه

حداکثر فشار خروجی: 7 بار

محدوده دمای سیال کاری: 0 الی 100 درجه سانتی گراد

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ دیافراگمی یک اینچ بدنه PP دیا DIA مدل DP-10

    پمپ یک اینچ دیافراگمی دیا DIA مدل DP-10 بدنه pp (پلی پروپیلن) پرکاربردترین عضو خانواده پمپ‌های پنوماتیکی است که دارای ماکزیمم فشار 7 بار در خروجی و دبی ماکزیمم 150 لیتر بر دقیقه است. این پمپ ساخت ترکیه با وزن 8 کیلوگرم می‌تواند چندین جنس دیافراگم شامل Neopren، Buna-N، Teflon، وایتون، EPDM و سانتوپرن داشته باشد. پمپ 1 اینچ pp دیا در بازه دمایی 0 تا 100 درجه سانتی‌گراد بدون مشکل کار می‌کند. از قطر دهانه ورودی برای تامین هوا در پمپ‌های دیافراگمی DP-10 دیا DIA ½ اینچ است. نمودار عملکرد و تصویر پمپ دیافراگمی دیا DP-10 در ادامه نشان داده شده است.

    نمودار عملکرد پمپ دیافراگمی dp10

    خرید پمپ دیافراگمی DP-10 دیا ترکیه

    کالاصنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین لوازم صنعتی، درگاهی امن و سریع برای خرید و دریافت مشاوره فنی پمپ‌های دیافراگمی است. خرید پمپ 1 اینچ دیافراگمی DIA بدنه pp و همچنین سایر پمپ‌های بادی از طریق فروشگاه کالا صنعتی امکان پذیر است. به منظور دریافت لیست قیمت بروز پمپ‌های دیافراگمی دیا با کارشناسان بخش پمپ‌های صنعتی در تماس باشید. لازم به ذکر است، تامین لوازم و قطعات یدکی (توپک، سیت، دیافراگم، پوسته و ...)، دریافت مشاوره رایگان فنی و بازرگانی، ارسال به موقع و قیمت مناسب از ویژگی‌های بارز خرید پمپ DP-10 از کالا صنعتی است.

    قیمت پمپ دیافراگمی DP-10 دیا ترکیه

    برای استعلام قیمت پمپ یک اینچ دیافراگمی دیا DP-10 و موجودی آن از طریق تماس تلفنی و یا شبکه‌های پیام‌رسان با کارشناسان بخش پمپ کالاصنعتی در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    برند پمپ خارجی
    دیا Dia
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    بازه زمانی ارسال
    نیاز به پیگیری از تامین کننده
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    قطر ورودی هوا: 1/2 اینچ
    جنس پوسته
    پلی پروپیلن
    برند پمپ
    دیا Dia
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...