بستن
دسته بندی کالا

گیربکس KS سایز 130 پوسته چدن

برای مشخص کردن دقیق تر نوع گیربکس صنعتی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

در صورتی که انتخاب مصرف کننده صحیح باشد. دارای گارانتی راه اندازی است. برای تایید ایراد گیربکس بازرس اتحادیه نظر خواهد داد. 

برای دریافت کاتالوگ گیربکس چینی NMRV برند KS سایز 130 به بخش بانک کاتالوگ مراجعه نمایید. قبل از ثبت سفارش محصولات مشابه را در پایین بررسی بفرمایید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • گیربکس حلزونی KS سایز 130 چینی

    گیربکس حلزونی سایز 130 را برای بار مستقیم تا حدود یک تن اما با ضریب اطمینان یک استفاده می شود. باید توجه داشت که انتخاب گیربکس کتابی KS نیاز به مشاوره خاصی ندارد اما اگر برای اولین بار است که میخواهید گیربکس انتخاب کنید، بهتر است با کارشناسان فروش در تماس باشید. گیربکس سایز 130 برند KS در صنایع مختلفی مانند فولاد ، لاستیک ، کاغذ ، آسانسور ، سیمان نیروگاه ، پلاستیک ، چرم ، معادن و مواد معدنی ، مواد غذایی و یا حتی در تجهیزات نقل و انتقال مصالح مانند بالابر و نوار نقاله ها و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد. 

    گیربکس nmrv سایز 130

    مزایای گیربکس KS سایز 130 پوسته چدن

    گیربکس سایز 130 KS جزو گیربکس های سایز برگ است که میتوان با فلنچ بغل هم بسته شود. یکی از مزایای این گیربکس پوسته چدن است که باعث می شود در برابر ضربه مقاوم بوده و دوام مناسبی داشته باشد. این گیربکس با راندمان بالا میتواند به خوبی جایگزین گیربکس های سری U ایرانی شود. یکی از برند های ایرانی شاخص در تولید گیربکس مشابه با این برند، شرکت ترنج است. گیربکس ترنج را میتوان یکی از بهترین تولید کنندگان ایرانی برای گیربکس های سایز بزرگ جایگزین گیربکس سایز 130 KS دانست.

  • مشخصات عمومی
    برند گیربکس صنعتی
    چینی
    بازه زمانی ارسال
    نیاز به پیگیری از تامین کننده
    مشخصات فنی
    تیپ گیربکس
    مکعبی
    سایز گیربکس
    130
    نوع گیربکس صنعتی
    گیربکس حلزونی, گیربکس مکعبی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    جنس دنده
    فسفر برنز
    نوع فلنچ
    فلنچ بزرگ B5
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...