موتور پمپ دیزلی

  • موتور پمپ دیزلی سوبارو ژاپن
  • موتور پمپ دیزلی روبن ROBEN
  • موتور پمپ دیزلی لئو چینیLEO
  • موتور پمپ دیزلی لیفان چین
  • موتور پمپ دیزلی چینی
  • موتور پمپ دیزلی کوپ



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

ممکن است تصور کنید که در قسمت هایی که دسترسی به برق و الکتریسیته ندارند نمی توانید آب‌ها را انتقال دهید. اما این چنین نیست و با بهره مندی از موتور پمپ ها می توانید آب‌ را به راحتی در این محیط‌ ها انتقال دهید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با موتور پمپ دیزلی و کاربردهای آن‌ها آشنا کنیم. پس بهتر است این مقاله را از دست ندهید و تا انتهای آن با ما همراه باشید. موتور پمپ ها یکی از کاربردی ترین محصولاتی هستند که برای پمپاژ آب ها مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع گوناگونی تولید شده‌اند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که تفاوت موتور پمپ ها در نوع سوخت مصرفی آن‌ها می باشد. به عنوان مثال سوخت موتور پمپ دیزلی به صورت گازوئیلی می‌باشد و یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین موتور پمپ های موجود در بازار است.‌ توجه به این نکته حائز اهمیت است که موتور پمپ دیزلی نسبت به موتور پمپ های دیگر وزن و حجم بیشتری دارد. این موتور پمپ ها به تراکم شدیدی نیاز دارند، به همین دلیل باید وزن بیشتری داشته باشند و دیواره های آن ضخامت بالایی داشته باشند. اگر به صورت مداوم از موتور پمپ ها استفاده می کنید، بهترین گزینه برای شما استفاده از موتور پمپ دیزلی می باشد.

انواع موتور پمپ دیزلی

موتور پمپ های دیزلی در انواع گوناگونی تولید شده‌اند که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. حال بهتر است با انواع موتور پمپ دیزلی آشنا شوید:

  • موتور پمپ‌های 2 اینچ
  • موتور پمپ‌های 3 اینچ
  • موتور پمپ دیزلی 4 اینچ
  • موتور پمپ‌های 6 اینچ و ...

موتور پمپ دیزلی

انتخاب موتور پمپ‌ها به فعالیت شما بستگی دارد. به این صورت که اگر فعالیت وسیعی ندارید و به انتقال آب در مناطق عمیق نیاز ندارید، می‌توانید از موتور پمپ دیزلی استفاده کنید و کارهای خود را به راحتی انجام دهید. این موتور‌ها کاربردهای بسیار زیادی دارند و می‌توانید کارهای خود را با بازدهی بسیار بالایی انجام دهید. همانطور که می‌دانید، هر چقدر کارها سخت‌تر و سنگین‌تر باشند، به سوخت بیشتری نیاز دارند. با توجه به اینکه موتور پمپ‌های دیزلی از گازوئیل استفاده می‌کنند و گازوئیل هم قیمت کمتری نسبت به بنزین دارد، این موتور پمپ‌ها بهترین گزینه برای شما به شمار می‌روند.

نحوه کار موتور پمپ دیزلی

موتور پمپ ديزلی از دو قسمت تشكيل شده است:

  1. پمپ آب
  2. موتور ديزلی يا موتور گازوئيل سوز

اين موتور پمپ ها به برق نياز ندارند و با استفاده از سوخت گازوئيل كار میكنند.

دو گروه موتور پمپ دیزلی

توجه داشته باشيد كه اين پمپ ها به دو گروه اصلی تقسيم میشوند كه اساس كار آن‌ها با يكديگر متفاوت است. اين گروه ها به صورت زير می باشند:

  1. موتور پمپ ديزلی هوا خنک: این موتور پمپ‌ها در بخش‌های کشاورزی و باغداری کاربردهای فراوانی دارند، به صورت تک سیلندر تولید شده‌اند و سیستم‌های سوخت رسانی با توجه به مدل آن‌ها مشخص می‌‌شود.
  2. موتور پمپ ديزلی آب خنک: این موتور پمپ‌ها هم کاربردهای خاص خود را دارند و در قسمت‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

سوخت موتور پمپ دیزلی

موتور پمپ دیزلی آب خنک

توجه داشته باشيد كه موتورهای ديزلی آب خنك به دو گروه زير تقسيم مي‌شوند:

  1. موتور پمپ‌هایی كه آب در آنها گردش می كند: این موتور پمپ‌ها هم از یک موتور و یک پمپ ساخته شده‌اند و سیستم خنک کاری آن‌ها با مدل‌های دیگر متفاوت است. در این پمپ‌ها آب از پمپ اصلی گرفته می‌شود و در اطراف سیلندر دوران می‌کند.
  2. موتور پمپ‌هایی كه رادياتور دارند: این موتور پمپ‌ها در ابعاد بزرگی تولید شده‌اند و رادیاتور دارند. این موتور پمپ‌ها مقاومت و ماندگاری دارند و در قسمت‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود.

ممکن است تصور کنید که قیمت موتور پمپ دیزلی بسیار زیاد است و توانایی خرید آن برای افراد وجود ندارد. اما این‌چنین نیست و با مراجعه به فروشگاه کالا صنعتی می‌توانید این محصول فوق العاده را با قیمتی کاملا به صرفه و مناسب خریداری نمایید. به طور کلی می‌توان گفت که موتور پمپ دیزلی چینی و ژاپنی طرفداران خاص خود را دارد و افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند و کارهای خود را به راحتی انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از موتور پمپ‌های دیزلی، بهتر است آن‌ها را بر روی یک سطح صاف و سخت قرار دهید که موتورها هنگام کار کردن جابجا نشوند و گازوئیل از داخل آن بیرون نریزد.

نحوه خرید موتور پمپ دیزلی

با توجه به شرایط امروزه بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. به عنوان مثال برای خرید اینترنتی موتور پمپ دیزلی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی مراجعه کنید و این محصول فوق العاده را به راحتی خریداری نمایید.

خرید موتور پمپ دیزلی

توجه داشته باشید که فروشگاه کالا صنعتی علاوه بر فروش موتور پمپ دیزلی، در زمینه فروش انواع پمپ و الکتروموتور هم فعالیت می‌کند و بهترین گزینه برای خرید به شمار می‌رود. بهتر است قبل از خرید موتور پمپ دیزلی به کاتالوگ آن توجه کنید که بتوانید یک انتخاب استاندارد و درست داشته باشید. برای مطالعه کاتالوگ موتور پمپ دیزلی می‌توانید به بانک کاتالوگ در فروشگاه کالا صنعتی مراجعه کنید و با ویژگی‌ها و مشخصات فنی موتور پمپ دیزلی به خوبی آشنا شوید.

بانک کاتالوگ فروشگاه کالا صنعتی مرجع معتبر و فوق اعاده‌ای می‌باشد که کاتالوگ همه‌ی محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که کالا صنعتی یک فروشگاه معمولی نیست، بلکه مرجع کاملی از اطلاعات می‌باشد و علاوه بر فروش محصولات اورجینال، کاتالوگ‌ها و مقالات گوناگونی را در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد. همانطور که گفته شد، بهتر است برای خرید موتور پمپ دیزلی و خرید موتور دیزلی به فروشگاه کالا صنعتی مراجعه کنید و این محصول فوق العاده را خریداری نمایید. برای این کار کافیست به سایت معتبر کالا صنعتی مراجعه کنید و محصول مد نظر خود را پیدا کنید.

موتور پمپ گازوئیلی

با توجه به دسته بندی‌هایی که در این سایت وجود دارد، در زمان بسیار کمی می‌توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و سفارش خود را ثبت کنید. بعد از چند روز کاری هم می‌توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. با خرید موتور پمپ دیزلی از فروشگاه کالا صنعتی، یک خرید امن و راحت خواهید داشت و می‌توانید مدت‌ها از محصول مورد نظر خود استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان کالا صنعتی همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و در صورت بروز مشکل، می‌توانید از آن‌ها کمک بخواهید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...