پمپ روغن داغ استاندارت (Standart)




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت استاندارت ترکیه

با شعار فناوری هایی که به امروز ارزش می بخشد و از فردا محافظت می کند، شرکت استاندارت (Standart) به عنوان اولین تولید کننده صد در صد داخلی پمپ در ترکیه، درسال 1957 با هدف طراحی و تولید محصولات پایدار، ایمن، دقیق و کارآمد به عنوان شرکتی که همیشه بر سلامت طبیعت و مردم تمرکز دارد، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مسئولیت در قبال مردم، طبیعت و آینده، سبب شده است شرکت استاندارت ترکیه همواره نسبت به تولید محصولات جدید تر با کیفیت بهتر ترغیب شود. محصولات شرکت استاندارت ترکیه در بسیاری از پروژه ها در کشورهای معتبر دنیا نظیر آلمان، هلند، سوئد، نروژ، بلژیک، سوئیس، اسپانیا، ایتالیا، دانمارک، یونان، روسیه، عراق، امارات متحده عربی، سوریه، لبنان، اردن، مصر، هنگ کنگ، تایلند، فیلیپین و سریلانکا استفاده می‌شود. همچنین با تولید محصولات متنوع، این شرکت توانسته در زمینه های مختلفی که نیاز به انتقال و پمپاژ سیال است نظیر صنایع پتروشیمی، صنایع دفاعی، آبیاری تحت فشار و کشاورزی، تامین آب مسکونی و تجاری، انتقال فاضلاب و تاسیسات تصفیه فاضلاب پیشگام باشد. با بیش از 65 سال سابقه در تولید پمپ، محصولات شرکت استاندارت ترکیه به شرح ذیل است:

  1. انواع پمپ شامل (پمپ اتابلوک، پمپ سیرکولاتور تک سرعته، پمپ دو مکشه، پمپ تک اتا و پمپ تک اتا بزرگ، پمپ اسلاری، پمپ افقی طبقاتی، پمپ لجنکش، پمپ روغن داغ سری SKY و پمپ روغن داغ سری ECO SKY، پمپ بشکه کش، پمپ سیرکولاتور سه سرعته)
  2. انواع بوستر پمپ ساختمانی و پمپ آتش نشانی

پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ استاندارت (Standart)

بدون شک یکی از پر متقاضی ترین، پر مصرف ترین و مهم ترین محصولات شرکت استاندارت ترکیه به ایران وارد می شود، پمپ روغن داغ استاندارت (Standart) است. این حجم از تقاضا به جهت قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالا نسبت به برندهای مشابه، خدمات پس از فروش و تامین قطعات این نوع پمپ است. پمپ روغن داغ استاندارت در بسیاری از صنایع مانند صنایع نفت و گاز، صنایع دارویی، صنایع شیمیایی، صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی و ... کاربرد دارد. دو سری از پمپ روغن داغ استاندارت (Standart) در سری های SKY و ECO SKY وجود دارند. پمپ روغن داغ استاندارت توسط دو عدد شامل دهانه خروجی پمپ و قطر نامی پروانه نام گذاری می‌شود.

پمپ روغن داغ استاندارت

تا قبل از سال 2022 تنها سری SKY تولید می‌شد. پس از آن به دلیل کپی سایر برندها از این نوع حصول، با تغییراتی سری ECO SKY طراحی، تولید و راهی بازار مصرف شده است. پمپ روغن داغ استاندارت سری ECO SKY مجهز به سیل مکانیکی بروکمن آلمانی است. از سایز 125-32 تا 250-100 وارد کشور می‌شود. با توجه به اینکه مبنای قیمت پمپ‌ های روغن داغ دلار است، و با توجه به نوسانات ارز، برای استعلام قیمت بروز به کارشناسان بخش فروش پمپ کالا صنعتی در ارتباط باشید. پمپ روغن داغ ECO SKY استاندارت براساس استاندارد تیپ پمپ های KSB تولید می‌شوند. کیفیت بالاتر نسبت به سایر پمپ‌ های روغن داغ ترکیه و عمر مفید بیشتر سبب شده پمپ روغن داغ ECO SKY استاندارت بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. تفاوت دیگر سری ECO SKY و سری SKY در طراحی کلی پمپ است. در سری SKY رابط کاربری مناسب نبود و برای سرویس یا تعویض قطعات، لازم بود سایر تجهیزات باز شود. در پمپ روغن داغ ECO SKY استاندارت با بهبود رابط کاربری و افزودن پیچ تخلیه در هر دو سمت عقب و جلو پمپ، سرویس بهتر و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. در ادامه تصویر پمپ روغن داغ ECO SKY استاندارت و پمپ روغن داغ SKY استاندارت نشان داده شده است.

پمپ استاندارت

پمپ روغن داغ استاندارت

کاربرد پمپ روغن داغ استاندارت (Standart)

پمپ روغن داغ استاندارت برای انتقال سیالات غیر خورنده دما بالا (تا دمای حدود 300 درجه سانتی‌گراد) در صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، گرمایشی و سرمایشی، صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع دارویی، صنایع مرتبط با پلاستیک و تولید لاستیک و تولید آسفالت استفاده می شود. مکانیزم کارکرد پمپ روغن داغ استاندارت کاملا شبیه پمپ‌ های پروانه ای است. پروانه از جنس چدن است و نوع آن پروانه بسته است. مجموعه کالا صنعتی علاوه بر تامین پمپ روغن داغ استاندارت ترکیه، تامین کننده بسیاری از برندهای به نام و شناخته شده از جمله پمپ روغن داغ پمپیران، پمپ روغن داغ آّبروان، پمپ روغن داغ سهند پمپ تبریز و پمپ روغن داغ نورم ترکیه و پمپ روغن داغ سمپا ترکیه است.

نمودارهای همپوشانی پمپ روغن داغ استاندارت (Standart)

برای انتخاب پمپ روغن داغ استاندارت نیز به دو پارامتر است. (1) هد و دبی کاری – (2) هد و دبی ماکزیمم. در ادامه برای دو نوع الکتروموتور 1450 دور و 2900 دور، نمودارهای همپوشانی انواع مختلف پمپ نشان داده شده است که بر اساس پارامترهای ذکر شده و همچنین مشخصاتی نظیر قطر خروجی، می توان پمپ مورد نظر را انتخاب کرد. به عنوان مثال برای هد کاری 15 متر و دبی 50 متر مکعب در ساعت نیاز به پمپ 250-50 (موتور 1450 دور) یا 125-50 (موتور 2900)

نمودار همپوشانی پمپ روغن داغ استاندارت

مشخصات عملکردی و بهترین روش حمل پمپ و الکتروپمپ روغن داغ استاندارت (Standart)

علاوه بر مشخصات عملکردی از دیدگاه هد و دبی سیال، موارد ارائه شده در جدول بعد برای انتخاب پمپ لازم است که برای دو نوع پمپ روغن داغ استاندارت (Standart) سری SKY و پمپ روغن داغ استاندارت (Standart) سری ECO SKY گزارش شده است. برای کاهش آسیب به پمپ و الکتروپمپ روغن داغ استاندارت ترکیه، روش شاسی و کوپلینگ از دیدگاه تراز بودن و همچنین روش حمل آن نشان داده شده است.

پمپ روغن داغ استاندارت (Standart) سری SKY پمپ روغن داغ استاندارت (Standart) سری ECO SKY
سایز خروجی : از 32 تا 125 میلیمتر سایز خروجی : از 32 تا 125 میلیمتر
بیشینه دبی : تا 350 متر مکعب بر ساعت بیشینه دبی : تا 500 متر مکعب بر ساعت
بیشینه هد : 105 متر بیشینه هد : 105 متر
فشار محفظه (ماکسیمم) : 10 بار (16 بار) فشار محفظه (ماکسیمم) : 10 بار (16 بار)
دمای کارکرد : تا 320 درجه سانتی گراد دمای کارکرد : تا 320 درجه سانتی گراد
سرعت الکتروموتور : ماکسیمم 2900 دور بر دقیقه سرعت الکتروموتور : ماکسیمم 2900 دور بر دقیقه
روش خنکاری : با هوا روش خنکاری : با هوا

بهترین روش حمل پمپ و الکتروپمپ روغن داغ استاندارت

ابعاد پمپ روغن داغ استاندارت (Standart)

در تصویر و شکل بعد مشخصات هندسی و ابعاد پمپ روغن داغ استاندارت در تصویر بعد آمده است.

ابعاد پمپ روغن داغ استاندارت

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...