بستن
دسته بندی کالا

لجن کش پدرولو




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

انتقال و پمپاژ پساب‌های صنعتی و خانگی، فاضلاب‌ها، سیالات دارای ذرات و آلودگی و در نهایت سیلاب‌ها از جمله کاربردهای لجن‌کش‌های پدرولو Pedrollo ایتالیا است. انواع لجن‌کش پدرولو با جنس پوسته، جنس پروانه، با و بدون فلوتر و خردکن برای کابردهای مختلف طراحی شده اند.

پمپ لجنکش پدرولو

آنچه سبب شده لجنکش پدرولو نسبت به سایر برندها بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد، راندمان بالا، کیفیت ساخت بی‌نظیر، گارانتی معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش است. در ادامه انواع لجن‌کش‌ پدرولو Pedrollo نشان داده شده است.

معرفی انواع لجنکش پدرولو Pedrollo

انواع لجنکش پدرولو

لجن‌کش تمام استیل پدرولو Pedrollo سری VX-ST

لجن‌کش تمام استیل پدرولو سری VX-ST از توان 0.75 تا 2 اسب تولید می‌شوند. کمترین و بیشترین هد ماکزیمم متعلق به مدل‌های VX 8/35-ST و VX 20/35-ST به میزان حدود 10 و 17 متر است. جنس بدنه، پروانه و پایه از استیل 304 و شفت از استیل 403 است. 42 متر مکعب بر ساعت بیشترین دبی است که می‌توان از لجن‌کش پدرولو سری VX-ST انتظار داشت. در ادامه نمودار آبدهی بر حسب هد نشان داده شده است.

لجنکش تمام استیل پدرولو سری vx_st

لجنکش تمام استیل دو کاناله پدرولو Pedrollo سری BC-ST

لجن‌کش پدرولو در حالت تمام استیل و مجهز به پروانه دو کاناله با کد تجاری BC-ST روانه بازار شده است که از توان 1  تا 2 اسب تولید می‌شوند. لازم به توضیح است بیشترین و کمترین هد ماکزیمم متعلق به مدل‌های BC 20/50-ST و BC 10/50-ST به میزان حدود 17 و 12 متر است. جنس پوسته، آب پخش کن و پایه از استیل 304 SS304 و محور آن از استیل 403 SS403 است. 51 متر مکعب بر ساعت معادل 850 لیتر بر دقیقه ماکزیمم دبی است که می‌توان از لجنکش دو کاناله پدرولو انتظار داشت. 

لجن‌کش استیل 316 پدرولو Pedrollo سری VX-MF

پدرولو لجن‌کش‌های دارای پوسته استیل 316 را با کد تجاری VX-MF تولید می‌کند. مشابه دو سری قبل، از توان 0.75 تا 2 اسب تولید می‌شوند. مجهز بودن به پروانه نیمه باز استیل 304 و محور استیل 403 از جمله ویژگی‌های لجن‌کش‌های پدرولو است. بیشترین هد و بیشترین دبی در این سری به میزان 15.5 متر و 45 متر مکعب بر ساعت است. انواع دیگر لجن‌کش شامل موارد زیر است که ‌می‌توان برای دریافت اطلاعات بیشتر به دیتاشیت مراجعه کرد:

  1. لجن‌کش پروانه ورتکس پدرولو سری VX
  2. لجن‌کش دو کاناله استیل-چدن پدرولو سری BC
  3. لجن‌کش دو کاناله چدن پدرولو سری MC
  4. لجن‌کش چدن پروانه ورتکس پدرولو سری VXC
  5. لجن‌کش خردکن دار استیل چدن سری TR

خرید لجنکش پدرولو Pedrollo / قیمت لجنکش پدرولو Pedrollo

قیمت مناسب، ارسال سریع کالا، مشاوره فنی و بازرگانی رایگان ، خدمات پس از فروش، ضمانت معتبر شرکتی از جمله ویژگی‌های خرید لجنکش پدرولو ایتالیا از سایت کالا صنعتی به عنوان یکی از عاملین فروش محصولات پدرولو Pedrollo است. لازم به توضیح است برای برای دریافت لیست قیمت لنجکش پدرولو Pedrollo و دریافت دیتاشیت می‌توانید با کارشناسان بخش پمپ در مجموعه کالا صنعتی در تماس باشید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...