بستن
دسته بندی کالا

پمپ گازوئیل کش




فیلتر

وضعیت

مقایسه

  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

گازوئیل سوخت مایع بوده و سیال خاصی است و برای انتقال آن از یک نقطه به نقطه دیگر باید از پمپ مخصوص گازوئیل استفاده شود. پمپ‌هایی وجود دارند که برای انتقال سیالات دیگری بکار می‌روند اما با توجه به جنس بدنه و پروانه و نوع پروانه آنها برای انتقال گازوئیل نیز کارایی دارند. پمپ‌های گازوئیل کش برای انتقال گازوئیل از یک مخزن سوخت به باک خودرو یا از باک یک خودرو به باک خودروی دیگر و کاربردهای انتقال سوخت‌های مشابه گازوئیل کارایی دارند. پمپ‌های گازوئیل شامل نوع محیطی، خودمکش، کفکش و پمپ‌های کوچک DC هستند که با توجه به حجم قابل انتقال، برق در دسترس و نوع کارایی یکی از آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پمپ گازوئیل کش

خرید پمپ گازوئیل کش

پمپ‌هایی وجود دارند که هم برای انتقال گازوئیل و هم سایر سیالات بکار می‌‌روند. قبل از خرید پمپ گازوئیل کش حتما باید از اینکه پمپ پیشنهادشده قابلیت انتقال این سوخت را دارد اطمینان حاصل کرد. پمپ‌های گازوئیل کش انواع مختلفی دارد و علاوه بر قدرت پمپاژ از لحاظ برق مصرفی نیز دو نوع 220 ولت شهری و برق DC دارند. قبل از خرید پمپ گازوئیل از مقدار حجم گازوئیل و نوع برق در دسترس مطلع شد. کارشناسان کالاصنعتی آماده راهنمایی در زمینه خرید پمپ گازوئیل کش هستند.

قیمت پمپ گازوئیل کش

پمپ‌های مخصوص گازوئیل متنوع بوده و با توجه به میزان حجم، نوع کاربری و دسترسی به برق شهری یا برق DC از یکی از انواع آنها استفاده می‌شود. پمپ‌های گازوئیل کش نوعی پمپ خاص هستند و برندهای محدودی آنها را تولید می‌کنند. در بازار ایران، پمپ گازوئیل کش از سه برند لئو، پدرولو و SPC خواهان بیشتری داشته و در سایت کالاصنعتی نیز محصولات آنها را می‌توان خریداری کرد. برای دریافت قیمت پمپ گازوئیل کش به سایت مراجعه کرده و جهت استعلام موجودی با کارشناسان تماس بگیرید.

انواع پمپ گازوئیل کش

  1. پمپ محیطی گازوئیل کش
  2. پمپ کفکش گازوئیل کش
  3. پمپ خودمکش گازوئیل کش
  4. پمپ گازوئیل کش کوچک DC

پمپ‌های گازوئیل‌کش چند نوع دارند. با اینکه انواع ذکر شده در بالا به منظور پمپاژ و انتقال گازوئیل استفاده می‌شوند اما با توجه به حجم گازوئیل و کاربری آنها در کاربردهای متفاوتی استفاده می‌شوند. بر اساس برق مصرفی نیز پمپ‌های گازوئیل شامل نوع AC تکفاز و سه فاز و نوع 12 ولت و 24 ولت DC می‌شوند.

پمپ محیطی گازوئیل کش

پمپ‌ گازوئیل کش محیطی پروانه نیمه باز داشته که معمولا برنجی یا برنزی هستند و در واقع برای سیالاتی که بدون ذرات جامداند، مثل آب، سوخت‌های رقیق و گازوئیل استفاده می‌شوند. پمپ محیطی گازوئیل کش یک پمپ دو طرفه است؛ این پمپ مجهز به کلید تغییر جهت جریان است که به پمپ اجازه می‌دهد در هر دو جهت بچرخد، به طوریکه می‌توان از سمت مکش برای خروجی و سمت خروجی نیز برای مکش استفاده کرد و برای این کار نیاز به تغییر لوله‌کشی نیست. پمپ گازوئیل کش لئو سری LBM و پمپ گازوئیل کش SPC دو برند موجود در بازار هستند که از سایت کالاصنعتی نیز قابل سفارش‌گذاری هستند.

پمپ محیطی گازوئیل کش

پمپ کفکش گازوئیل کش

نوعی دیگر از پمپ که برای انتقال گازوئیل استفاده می‌شود، پمپ کفکش مخصوص انتقال گازوئیل است. همانطور که مشخص است پمپ کفکش برای مواردی که نیاز به انتقال سیال از کف یک مخزن یا استخر است کاربردی است. تخلیه سوخت‌های مثل گازوئیل از یک مخزن سوخت و جابجایی آن به مخازنی دیگر یا به باک کامیون‌ها را می‌توان از طریق پمپ کفکش مخصوص گازوئیل انجام داد. در حال حاضر کفکش 0.5 اسب گازوئیل پدرولو سری TOP MULTI در سایت کالاصنعتی موجود است.

پمپ کفکش گازوئیل کش

پمپ خودمکش گازوئیل کش

پمپ خودمکش محیطی علاوه بر اینکه برای آب استفاده می‌شوند برای سیالات ناپایدار و فرار مثل سوخت گازوئیل نیز قابل استفاده هستند. این نوع پمپ‌ها پروانه‌ای ستاره‌ای داشته و قدرت مکش بیشتری نسبت به سایر پمپ‌های محیطی دارند. پمپ محیطی خودمکش پنتاکس مدل MD100 1 اسب یکی از این نوع پمپ‌ها است.

پمپ خودمکش پنتاکس گازوئیل کش

پمپ گازوئیل کش کوچک DC

پمپ‌های گازوئیل کوچک برای کاربردهای مثل پرکردن باک اتومبیل و کامیون یا در شرایطی که برق در دسترس نیست و فقط منبع تغذیه باتری موجود است، استفاده می‌شوند. این پمپ‌ها با برق DC که معمولا 12 و 24 ولت هستند، کار می‌کنند.

پمپ گازوئیل کش کوچک dc

کاربرد پمپ گازوئیل کش

همانطور که از نام پمپ گازوئیل‌کش مشخص است، این پمپ برای پمپاژ گازوئیل استفاده می‌شود. با این حال پمپ گازوئیل کش برای جابجایی سایر سوخت‌های مشابه گازوئیل سیالاتی مثل آب و روغن‌های رقیق نیز می‌توانند کارایی داشته باشند.

  1. انتقال گازوئیل از یک مخزن بزرگ به به مخزن کوچک
  2. سوخت‌گیری وسایل نقلیه دیزلی
  3. جابجایی سوخت از باک یک خودرو به باک خودروی دیگر
  4. انتقال گازوئیل از تانکر سوخت به باک تراکتور
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...



    دسته بندی ها
    سبد خرید
    تماس با ما