بستن
دسته بندی کالا

لول سوئیچ پره ای دما بالا مدل PD 82 آداک

از 8 سانتی متر تا ارتفاع 58 سانتی متر

کنترل سطح جامدات با دمای فرآیند بالا تا 300+ درجه سانتیگراد

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • نقد و بررسی محصول PD 82 آداک سنجش

    لول سوییچ پره‌ای دمای بالا، مدل PD 82 برند آداک در کنترل سطح جامدات با دمای فرآیند بالا (تا ۳۰۰+ درجه سانتیگراد) استفاده می‌شود. لول سوییچ پره‌ای دمای بالا، یک لول سوئیچ نقطه‌ای چرخشی و پره‌ای با میله از جنس استیل است که جهت کنترل سطح ماکزیمم یا مینیمم و جلوگیری از سرریز یا خالی شدن مخازن و سیلوها به کار می‌رود. این دستگاه برای جلوگیری از هرز چرخیدن پره در مواد سبک، دارای قابلیت تنظیم چرخش پره با توجه به دانه‌بندی، دانسیته یا چگالی مواد است. همچنین، با استفاده از کلاچ مکانیکی، می‌توان از گیرافتادن پره در مواد جلوگیری کرد و این دستگاه حتی در صورت قطع برق یا خرابی تجهیز، محافظت از سرریز و خالی شدن مخزن را تضمین می‌کند.

    کاربرد

    اندازه‌گیری سطح در صنعت بسیار حائز اهمیت است. اشتباه در اندازه‌گیری می‌تواند باعث نامناسب بودن ارتفاع مواد در مخزن شود و آسیب رسیدن به تجهیزات و خرابی پمپ‌ها را به همراه داشته باشد. همچنین، بالا آمدن سطح مخزن می‌تواند به سرریز شدن مواد و به خطر افتادن ایمنی منجر شود. اندازه‌گیری دقیق سطح مخزن می‌تواند به بهینه‌سازی عملکرد مجموعه و کاهش هزینه و زمان صرفه‌جویی کمک کند. استفاده از لولمتر یا سطح سنج نقطه‌ای، به طور دائمی و اتوماتیک سطح مواد درون مخازن را کنترل می‌کند و می‌تواند به راندمان بالاتر و اتوماسیون کارخانه کمک کند. در نتیجه، استفاده از این تجهیز می‌تواند به افزایش زمان مفید کارکنان و کارگران خط تولید و صرفه جویی در بکارگیری نیروی انسانی منجر شود.

    لول سوئیچ و سطح سنج نقطه‌ای، به عنوان تجهیزات اندازه‌گیری سطح، در صنایع مختلفی مانند فولاد، معدن، نفت و پتروشیمی، کاشی و سرامیک، سیمان و بتن، شیمیایی و غیره کاربرد دارند. این تجهیزات به منظور:

    1. کنترل سطح بالا و پایین مخازن
    2. جلوگیری از سرریز و خالی شدن مخازن
    3.  قطع و وصل و کنترل مقدار مواد ورودی و خروجی
    4.  بهبود عملکرد کارخانه و کاهش توقف خط تولید استفاده می‌شوند.

    همچنین، این تجهیزات برای اندازه‌گیری سطح مواد مانند شن، ماسه، انواع خاک، سیمان، گچ، آهک، سنگ‌های معدنی خرد شده، ذغال سنگ و غیره، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    نحوه ی اندازه گیری در لول سوئیچ پره ای / موتوری

    لول سوئیچ پره ای نوع دیگری از تجهیزات اندازه‌گیری سطح است که توسط شرکت آداک سنجش تولید می‌شود. این تجهیز برای تعیین سطح مواد جامد پودری و گرانولی درون مخازن فلزی و غیرفلزی مناسب است.

    مکانیزم لول سوئیچ موتوری یا لول سوئیچ پره ای شامل یک پره است که با سرعت یک دور بر دقیقه توسط یک موتور گیربکس دائمی به چرخش در می‌آید. با بالا آمدن سطح و برخورد مواد جامد درون مخزن با پره لول سوئیچ، پره از حرکت می‌ایستد و نیروی ناشی از ایستادن پره باعث می‌شود موتور از محور خود حرکت کرده و میکروسوئیچ موجود در لول سوئیچ را فعال کند. سپس برد الکترونیکی با پردازش سیگنال میکروسوئیچ، فرمان فعال و یا غیرفعال کردن رله خروجی را می‌دهد.

  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...