بستن
دسته بندی کالا

پمپ دیافراگمی 3/4 اینچ PP دیا DP-05

جنس پوسته: پلی پروپیلن / پلاستیک

قطر ورودی و خروجی: 3/4 اینچ

قطر ورودی هوا: 1/4 اینچ

حداکثر دبی خروجی: 55 لیتر بر دقیقه

حداکثر فشار خروجی: 7 بار

محدوده دمای سیال کاری: 0 الی 100 درجه سانتی گراد

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ دیافراگمی ¾ اینچ بدنه pp (پلی پروپیلن) دیا مدل DP 05

    پمپ دیافراگمی بدنه pp (پلی پروپیلن) ¾ اینچ دیاپمپ مدل DP 05، 55 لیتر در دقیقه دبی و فشار 7 بار را می‌تواند به طور ماکزیمم تامین نماید. به توجه به اینکه دیافراگم وظیفه اصلی پمپاژ را بر عهده دارد، جنس آن براساس نوع سیال و خواص آن می‌تواند نئوپرن، Buna-N، تفلون، وایتون، EPDM و یا سانتوپرن باشد. پمپ سری DP ساخت کشور ترکیه است. بازه دمای سیال که پمپ می‌تواند بدون مشکل کار کند صفر تا 100 درجه سانتی‌گراد است. محرک پمپ DP 05 دیا کمپرسور باد است که در این مدل قطر ورودی تغذیه هوا سایز ½ اینچ است. تصویر پمپ دیافراگمی DP 05 و نمودار کارایی آن در ادامه نشان داده شده است.

    نمودار کارایی پمپ دیافراگمی دیا مدل 05

    خرید پمپ دیافراگمی DP 05 دیا

    خرید پمپ دیافراگمی ¾ اینچ دیا با جنس بدنه pp و همچنین سایر پمپ‌های دیافراگمی از برند پمکار و هاسکی گراکو از طریق مجموعه کالا صنعتی امکان پذیر است. جهت دریافت لیست قیمت پمپ‌ دیافراگمی دیا Dia می‌توانید با کارشناسان پمپ‌های صنعتی در تماس باشید. تامین لوازم یدکی، مشاوره بازرگانی و فنی رایگان، ارسال در اسرع وقت و قیمت منصفانه از ویژگی‌های خرید پمپ DP 05 دیا از فروشگاه کالا صنعتی است.

    قیمت پمپ دیافراگمی DP 05 دیا

    با توجه به وجود نمایندگی معتبر و واردات گسترده، قیمت پمپ دیافراگمی DP 05 دیا Dia در مقایسه با سایر برندها مناسب‌تر است. استعلام موجود و قیمت پمپ دیافراگمی ¾ اینچ Dia و موجودی کالا از طریق کارشناسان بخش پمپ‌های صنعتی در مجموعه امکان پذیر است.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    برند پمپ خارجی
    دیا Dia
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    بازه زمانی ارسال
    نیاز به پیگیری از تامین کننده
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    قطر ورودی هوا: 1/4 اینچ
    جنس پوسته
    پلی پروپیلن
    برند پمپ
    دیا Dia
    قطر دهانه ورودی پمپ
    3/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    3/4 اینچ
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...