جریان سنج گردابی رزمونت سری 8800D

جریان سنج گردابی رزمونت سری 8800D , دارای کد تنوع محصول می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش مقالات ابزار دقیق و بایگانی کاتالوگ مراجعه نمایید. چنانچه قصد خرید دارید فرم "اطلاعات برنامه کاربردی فلومتر" پرکنید و در صورت هرگونه سوال برای نحوه خرید فلومتر با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • جریان سنج گردابی رزمونت سری 8800D

    جریان سنج گردابی رزمونت سری 8800D , محصولی با کیفیت از کمپانی معتبر رزمونت و ساخت کشور آلمان می باشد. جریان سنج گرداب Rosemount سری 8800D ، در طرح های ویفر ، فلنجی ، فلش کاهنده ، سنسور صنعتی دوگانه و فشار قوی موجود است. طراحی تمام جوش داده شده بدون انسداد در جریان سنج گرداب Rosemount سری 8800D ، خطوط ضربه ، پورت ها و واشرها را افزایش می دهد که قابلیت اطمینان را افزایش می دهد. تعادل جرم سیستم سنسور و پردازش سیگنال دیجیتال تطبیقی ​​ثبت شده (ADSP) ایمنی ارتعاش مترها را ایجاد می کند. طراحی منحصر به فرد سنسور جدا شده در جریان سنج گرداب Rosemount سری 8800D امکان تعویض سنسور را بدون شکستن مهر و موم فرآیند فراهم می کند. همه اندازه خطوط از طراحی سنسور یکسانی استفاده می کنند که به یک زاپاس برای هر متر سرویس می دهد.

    عیب یابی با جریان سنج گرداب Rosemount سری 8800D از طریق تشخیص دستگاه ساده است و امکان راستی آزمایی میدانی دستگاه های الکترونیکی و سنسور را بدون خاموش کردن فرآیند فراهم می کند. جریان سنج های گرداب سری Rosemount 8800D شامل Reducer Vortex می باشد. این متر محدوده جریان قابل اندازه گیری را با هزینه کاهش می دهد. Reducer مونتاژ صحرایی و جوشکاری کاهنده ها و لوله کشی های جداگانه را حذف می کند که می تواند هزینه نصب را تا 50 decrease کاهش دهد. با استفاده از Reducer ™ Vortex ، محدوده جریان قابل اندازه گیری پایین دو برابر می شود. متر به عنوان یک طرح فلنج از 1 تا 12 اینچ در فولاد ضد زنگ و آلیاژ نیکل در دسترس است و همچنین دارای ویژگی Fieldbus Foundation است. جریان سنج گرداب Rosemount 8800D به عنوان یک سنسور دوگانه در دسترس است. این یک راه حل ایده آل است که در آن سیگنالهای جریان اضافی مورد نیاز است. متر گردابی Rosemount Dual Vortex از دو متر گرداب کامل ساخته شده است:

    سنسور ، لوازم الکترونیکی و نوار شیدر. مترهای رزمونت 8800D به هم جوش داده شده و جریان کالیبره می شود تا یک جریان سنج دقیق و منفرد با دو اندازه گیری جریان مستقل ارائه شود. جریان سنج های گرداب Rosemount سری 8800D با خروجی چند متغیر اختیاری و جریان جرمی جبران شده دما برای بخار اشباع در دسترس هستند. طراحی گرداب چند متغیره ، سنسور دما را با استفاده از نوار ریختنی به عنوان ترموول در متر وارد می کند و گرداب و سنسور دما را برای اطمینان و تعویض آسان از فرآیند جدا می کند. جریان جرمی جبران شده از محاسبه چگالی از دمای فرآیند اندازه گیری شده مشتق می شود. عملکرد دستگاه Rosemount 8800D در بخار اشباع شده به دلیل این واقعیت است که لوازم الکترونیکی تغییرات دمای فرآیند را جبران می کنند. جریان سنج های گرداب Rosemount سری 8800D با خروجی چند متغیره اختیاری می توانند متغیرهای مستقل را به خروجی آنالوگ ، خروجی پالس یا متغیرهای پشت سر هم HART ترسیم کنند. این مترهای Rosemount 8800D همچنین می توانند با رایانه Rosemount Flow برای عملکردهای اضافی که شامل موارد زیر است ، ادغام شوند.

    • ارتباطات از راه دور
    • محاسبات حرارتی
    • جمع آوری از راه دور
    • حداکثر محاسبه تقاضا
    • قابلیت ثبت اطلاعات
  • مشخصات عمومی
    روش اندازه گیری فلو
    جریان حجمی
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    دسته بندی تجهیزات
    اندازه گیری فلو
    نوع محصول
    ترنسمیتر, اندیکاتور
    دسته بندی صنایع
    صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت خمیر کاغذ و کاغذ, صنعت دارویی،غذایی،بهداشتی, صنعت فلز و معادن, صنعت برق و نیروگاهی, دریایی
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    4...20 mA هارت, FieldBus
    برند اندازه گیری
    Emerson-Rosemount
    مشخصات فنی
    انواع فلومتر حجمی
    ورتکس
    • کاربر مهمان
    • دوشنبه 01 شهریور 1400 - 19:41
    • 0
    • 0
    یکی از بهترین مزیت ها ی دستگاه قابلیت کاهندگی اونه که واقعا خیلی از درد سرهای تعمیر و نصب و کم کرده.
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...