جریان سنج کوریولیس میکروموشن سری R

جریان سنج کوریولیس میکروموشن سری R , دارای کد تنوع محصول می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش مقالات ابزار دقیق و بایگانی کاتالوگ مراجعه نمایید. 

چنانچه قصد خرید دارید فرم "اطلاعات برنامه کاربردی فلومتر" پرکنید و در صورت هرگونه سوال برای نحوه خرید فلومتر با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • جریان سنج کوریولیس میکروموشن سری R

    فلومتر کوریولیس میکروموشن سری R , محصول با کیفیت از کمپانی معتبر امریکایی امرسون که بدون اغراق جز بهترین رهبران استاندارد سازی و ابزار دقیق حال حاضر دنیا است ، می باشد. جریان سنج هوا سری Micro Motion R سری Coriolis قطعات متحرکی برای پوشیدن یا تعویض ندارند که تعمیر و نگهداری را به حداقل می رساند و قابلیت اطمینان طولانی مدت را فراهم می کند. برنامه های کاربردی عمومی به طور معمول نیاز به اندازه گیری های تکرارپذیر ، قابل اعتماد و نگهداری کم دارند که به شما امکان می دهد فرآیند خود را به طور موءثر run ( اجرا) کرده و سخت ترین چالش های بهره وری خود را برطرف کنید. این که آیا در حال انجام ترکیب ، توزیع یا اندازه گیری تخصیص مواد اولیه هستید ، دانستن اینکه متر شما می تواند بدون مشکل ادامه دهد و نتایج قابل اطمینان را ارائه دهد ، کلید انتخاب فناوری مناسب برای برنامه شما است.

    مترهای سری Micro Motion برای استفاده عمومی در طیف وسیعی از برنامه ها که در آن اندازه گیری های اولیه جریان مورد نیاز است ، طراحی شده اند. این مترها با استفاده از مزایای اساسی فناوری Coriolis جایگزین ایده آلی برای جریان سنج های مکانیکی هستند. اندازه خطوط چندگانه بستر انعطاف پذیری را برای برنامه های مختلف مانند دسته بندی ، توزیع ، تخصیص و اندازه گیری داخل کارخانه فراهم می کند. این مترهای فرکانس پایین و حساسیت بالا برای تنظیم و فراموش کردن اندازه های قوی را حتی در شرایط سخت فرآیند ارائه می دهند.

  • مشخصات عمومی
    دسته بندی(جرمی)
    کوریولیس
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    مشخصات فنی
    پروتکل ارتباطی
    HART, modbus, Ethernet/IP
    سایز لوله DN (inch)
    (1/8) 6, (1/4) 8, (3/8) 10, (1/2) 15, (3/4) 20, (1) 25, (1/4 1) 32, (1/2 1) 40
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...