بستن
دسته بندی کالا



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ سانتریفیوژ پرکاربردترین نوع پمپ می‌باشد. تنوع پمپ سانتریفیوژ زیاد بوده و در ابعاد مختلفی و به منظور کاربردهای مختلفی طراحی می‌شود. همه پمپ‌های سانتریفیوژ دارای پروانه هستند و توسط آن سیال را به جریان می‌اندازند. اما تعدادی از پمپ‌ها چندین پروانه دارند. پمپ طبقاتی یا چند مرحله‌ای نام این دسته از پمپ‌هاست.

پمپ عمودی طبقاتی

پمپ طبقاتی با داشتن تعدادی پروانه که بصورت سری قرار گرفته‌‌اند، قادر است سیال را با هد و دبی بیشتر پمپاژ کند. دو نوع از این پمپ‌ها وجود دارد؛ پمپ عمودی طبقاتی و پمپ افقی طبقاتی. عمده کاربرد پمپ‌های طبقاتی در کشاورزی، تاسیساتی و ساختمانی است. در ادامه به معرفی پمپ عمودی طبقاتی و برندهای تولیدکننده آن پرداخته خواهد شد. جهت خرید پمپ سانتریفیوژ در نوع مدنظر خود با کارشناسان تماس بگیرید.

قیمت پمپ عمودی طبقاتی

پمپ عمودی طبقاتی از چندین پروانه تشکیل شده است. تعداد پروانه‌ها از 2 عدد به بالا می‌تواند باشد. هر چقدر تعداد طبقات پروانه بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. عامل دیگری که در قیمت پمپ عمودی طبقاتی موثر است، جنس بدنه، پروانه و پایه آن است. جنس‌های رایج اجزای پمپ طبقاتی استیل 304، استیل 316 و چدن است.

برندهای مختلفی از پمپ عمودی طبقاتی در بازار موجود هستند و قیمت پمپ عمودی طبقاتی به برند بسیار بستگی دارد. برندهای ایرانی مثل رایان، نوید موتور و برندهای خارجی مثل پنتاکس، سیستما، لئو، ابارا، گراندفوس و ویلو فقط برخی از آنها هستند که در ادامه معرفی خواهند شد.

برندهای پمپ عمودی طبقاتی

سازندگان ایرانی و خارجی زیادی پمپ عمودی طبقاتی را در محصولات تولیدی خود جای داده‌اند.

برندهای پمپ عمودی طبقاتی

  • پمپ عمودی طبقاتی رایان: پمپ رایان، بطور خاص پمپ‌های طبقاتی و شناور تولید می‌کند. پمپ عمودی طبقاتی رایان با نام WKLV شناخته می‌شود. این پمپ‌ها از نوع اتصال فلنجی است. پمپ طبقاتی رایان با الکتروموتورهایی در دور موتور 1450 دور و 3000 دور می‌توانند کوپل شوند. پمپ عمودی طبقاتی WKLV رایان قطر دهانه خروجی 32 الی 80 میلی‌متر، توان‌های تا 270 اسب بخار، تعداد طبقات تا 8 پروانه و با قطر پروانه‌های مختلف تولید می‌شود.
  • پمپ عمودی طبقاتی نوید موتور: پمپ عمودی طبقاتی نوید موتور در دو دور موتور 1500 و 3000 دور تولید می‌شود. قطر دهانه خروجی آنها از 32 الی 100 میلی‌متر و جنس بدنه آنها از استیل 304 و برنز می‌باشد.
  • پمپ عمودی طبقاتی پنتاکس: پنتاکس انواع پمپ‌های سانتریفیوژ را تولید می‌کند. پمپ عمودی طبقاتی پنتاکس در سری U تا توان 9 اسب بخار و تعداد طبقات تا 12 پروانه و جنس بدنه از چدن یا استیل 304 می‌باشد.
  • پمپ عمودی طبقاتی سیستما: پمپ عمودی طبقاتی سیستما در سری MRVX در توان‌های تا 4 اسب بخار، جنس بدنه و پروانه استیل می‌باشد. سری MVS تنوع مدل‌های بیشتری داشته و تا توان 50 اسب بخار تولید می‌شود.
  • پمپ عمودی طبقاتی لئو: شرکت لئو یکی از سازندگان مادر پمپ در زمینه تولید انواع پمپ سانتریفیوژ در چین است. پمپ‌های عمودی طبقاتی لئو در 4 سری تولید می‌شود که عمده تفاوت آنها در جنس است.

پمپ عمودی طبقاتی لئو سری LVR از بدنه، پروانه و پایه با جنس استیل 304، سری LVS از بدنه و پروانه استیل 304 و پایه چدن، سری LVB از بدنه و پروانه و پایه استیل 316 و EVP از پروانه استیل و پروانه پلاستیکی ساخته شده است.

کاربردهای پمپ عمودی طبقاتی

پمپ عمودی طبقاتی در کاربردهایی که نیاز به هد و دبی بالاتری داشته و در شرایطی که پمپ‌ سانتریفیوژ با یک پروانه جوابگو نیست، کارایی دارد. این پمپ‌ها به دلیل داشتن ساختار عمودی فضای کمتری اشغال می‌کنند. سایر کاربردهای پمپ عمودی طبقاتی عبارتند از:

  1. مصارف تجاری، مسکونی، آپارتماتی بزرگ برای تقویت فشار آب
  2. بوستر پمپ‌های آبرسانی و آتش‌نشانی
  3. دیگ بخار و بویلرها
  4. آب شیرین‌کن‌های صنعتی
  5. سیستم‌های تصفیه آب و اسمز معکوس RO
  6. سیستم‌های آبیاری زمین‌های کشاورزی
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...