بستن
دسته بندی کالا

پمپ لجن کش ابارا EBARA




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

انواع لجن‌کش چدن و استیل ابارا

لجن‌کش‌های ابارا EBARA در دسته پمپ‌های مستغرق قرار می‌گیرد که وظیفه پمپاژ و انتقال انواع آب‌های کثیف، فاضلاب‌، سیلاب، پساب و ... را در کاربردهای خانگی‌، شهری‌، صنعتی و نیمه صنعتی برعهده دارد.

انواع لجنکش ابارا

با توجه به نوع سیال و نوع کاربرد، لجن‌کش‌ ابارا ایتالیا EBARA از یکی از سری‌های زیر انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه، جنس پروانه، دور الکتروموتور، وجود یا عدم وجود خردکن، وجود یا عدم وجود پروانه VOX (ورتکس / گردابی) تاثیر مستقیم بر قیمت لجن‌کش ابارا EBARA دارد. سری‌های ذکر شده در ادامه، از دیدگاه جنس پروانه، جنس بدنه، شکل پروانه، قطر خروجی پمپ، دور الکتروموتور با یکدیگر متفاوت اند.

  1. لجن‌کش تمام استیل ابارا سری RIGHT
  2. لجن‌کش تمام استیل ابارا سری DW (مجهز به پروانه تک کاناله)
  3. لجن‌کش تمام استیل ابارا سری DW-VOX (مجهز به پروانه ورتکس Vortex)
  4. لجن‌کش چدنی ابارا سری DVS
  5. لجن‌کش خردکن دار چدنی ابارا سری DL/WC    
  6. لجن‌کش دار چدنی ابارا سری DML

در ادامه به اختصار مشخصات پمپ‌های لجن‌کش ابارا ایتالیا ذکر شده است.

1) مشخصات فنی پمپ لجن‌کش تمام استیل ابارا سری RIGHT

پمپ‌های لجن‌کش ابارا مجهز به پروانه و بدنه استیل در دو توان 0.8 اسب و 1 اسب در دو حالت تک فاز و سه فاز با و بدون فلوتر طراحی، تولید و روانه بازار شده است. به ترتیب پمپ لجنکش تمام استیل ابارا مدل Right 75 و Right 100 دارای بیشترین هد 7.8 متر و 9.5 متر است. دهانه خروجی در هر دو پمپ نیز 1 و ½ اینچ است. پمپاژ سیالات دارای اندازه 35 میلی‌متر و غوطه وری 7 متری، از ویژگی‌‌های پمپ‌های ابارا سری RIGHT است. محدوده دمایی مجاز برای سیال در هنگام استفاده از پمپ لجنکش RIGHT ابارا 50 درجه سانتی‌گراد است. در ادامه نمودار آبدهی بر حسب هد نشان داده شده است.

نمودار آبدهی برحسب هد سری right ابارا

2) مشخصات فنی پمپ لجن‌کش تمام استیل ابارا سری DW و DW-VOX

پمپ‌های لجن‌کش ابارا سری DW نیز از توان 1 اسب بخار (DW100) تا 3 اسب بخار (DW300) دارای پروانه و بدنه استیل 304 تک فاز (با فلوتر) و سه فاز (بدون فلوتر) روانه بازار شده است. این سری از پمپ‌ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی است. برای پمپ‌های سری DW بیشترین هد 20 متر و سری DW-VOX دارای 15.7 هد بیشینه است. اعداد بیان شده برای دبی به ترتیب 54 و 48 متر مکعب بر ساعت است. به دلیل تجهیز شدن به پروانه ورتکس، قیمت پمپ‌ لجنکش ابارا DW-VOX از DW بیشتر است. پمپاژ سیالات دارای اندازه 50 میلی‌متر و غوطه وری 7 متری، از ویژگی‌‌های پمپ‌های ابارا سری DW است. محدوده دمایی مجاز برای سیال در هنگام استفاده از پمپ لجنکش DW ابارا 40 درجه سانتی‌گراد است. در ادامه نمودار آبدهی بر حسب هد نشان داده شده است.

نمودار آبدهی برحسب هد سری dw ابارا

3) مشخصات فنی پمپ چدن ابارا سری DML

یکی از پرکاربردهای پمپ‌های لجنکش برای کاربردهای صنعتی، سری DML است. از توان 3 اسب تا 60 اسب در خروج‌های 3 تا 10 اینچ در ایران موجود هستند. پمپ‌های لجنکش ابارا سری DML دارای پروانه چدن، شفت استیل 403 و بدنه چدن است. این سری از پمپ‌ها در حالت بدون فلوتر تولید می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بارز سری DML الکتروموتور 1450 دور است. محدوده هد مفید در پمپ‌های سری DML از 4 تا 40 متر است. بیشینه دمای سیال برای پمپاژ در سری DML می‌تواند 40 درجه سانتی گراد باشد. واحدهای فاضلاب و تصفیه خانه شهری، کارخانجات، مسکونی و استخرها مکان هایی است که به طور عمده می‌توان نقش پررنگ لجن‌کش DML را مشاهده کرد.

پمپ چدن ابارا سری dml

4) مشخصات فنی پمپ چدن ابارا سری DVS

پمپ لجنکش ابارا دارای پروانه و بدنه چدن سری DVS در سه خروجی 2، 2.5 و 3 اینچ تولید می‌شود. در ادامه نمودارهای همپوشانی پمپ‌های سری DVS نشان داده است. قطر ذرات ماکزیمم در سیال 40 میلیمتر بیشتری قطری است که این پمپ‌ها قابلیت پمپاژ دارند. توان دینام در پمپ های لجن کش ابارا سری DVS از 1.5 تا 3.7 کیلووات است.

نمودار آبدهی برحسب هد سری dvs ابارا

خرید پمپ لجن کش ابارا

مهمترین عامل در انتخاب یک پمپ لجن کش مناسب، بیشینه هد یا ارتفاع برای انتقال سیال مورد نظر است. لازم به توضیح است که بیشینه ارتفاع عنوان شده در کاتالوگ و پلاک پمپ در آبدهی صفر است. خرید پمپ لجنکش ابارا، دریافت مشخصات فنی و موجودی کالا از طریق سایت کالا صنعتی میسر است. کالا صنعتی به عنوان عاملیت فروش محصولات ابارا ایتالیا توانسته محصولات این برند را با قیمت مناسب، زمان کوتاه، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکتی در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. با توجه به گسترش محصولات تقلبی در بازار، محصولات ابارا از طریق مجموعه کالا صنعتی با گارانتی اصالت در اختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...