پمپ استخری

  • پمپ استخری نوید موتور سری NM
  • پمپ استخری لئو سری xkp
  • پمپ استخری پنتاکس ایرانی سری winner
  • پمپ استخری آکوااسترانگ
  • پمپ استخری سیلند
  • پمپ جکوزی لئو



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ‌های آب بطور کلی برای جابجایی، افزایش فشار و به گردش در آوردن آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. استخر مکانی است که در آن حجم وسیعی از آب در یک فضای مشخص قرار گرفته است. از آنجایی که آب استخر بطور منظم و دوره‌ای بایستی به جریان دربیاید تا هم توسط سیستم گرمایش آب، دمای آن تنظیم شود و هم اینکه از راکد ماندن و لجن گرفتن جلوگیری شود، لازم است از یکی از انواع پمپ سیرکولاسیون استفاده شود. پمپ استخری به عنوان نوعی پمپ آب قادر است تا آب درون استخرها را به گردش در بیاورد. تفاوت پمپ استخری با سایر پمپ‌های آب خانگی در متریال به کار رفته برای ساخت آن‌هاست. پمپ‌های آب معمولی معمولا از اجزایی با جنس‌های فلزی ساخته شده‌اند و بنابراین مناسب پمپاژ آب استخر نیستند؛ چراکه آب استخر حاوی مواد گندزدا مثل کلر بوده و باعث خوردگی فلز می‌شود.

پمپ استخری

انواع پمپ استخری

  1. پمپ استخری تک سرعته
  2. پمپ استخری دو سرعته
  3. پمپ استخری سرعت متغیر

پمپ‌های استخری بر اساس سرعت و قابل تنظیم‌بودن آن به سه نوع فوق تقسیم می‌شوند.

پمپ استخری تک سرعته

پمپ استخری تک سرعته فقط در یک دور موتور قابلیت کارکردن دارد و ساختار ساده‌تری داشته و به همین دلیل قیمت پایین‌تری نیز دارد، اما با این حال نوع تک سرعته امروزه استفاده کمتری دارد.

پمپ استخری دو سرعته

پمپ استخری دو سرعته همان طور که از نامش پیداست دارای دو دور موتور کم و زیاد است. زمان‌هایی مثل پرکردن استخر از آب یا ضدعفونی کردن آب استخر از دور زیاد و در سایر زمان‌ها از دور کم پمپ بکار گرفته می‌شود تا مصرف انرژی نیز کاهش یابد.

پمپ استخر سرعت متغیر

پمپ استخری سرعت متغیر قابلیت تغییر دور موتور بسته به نوع کاربری و با توجه به شرایط کاری را داراست. این نوع پمپ استخر مزیت عملکرد بهتر، بازدهی بیشتر و مصرف انرژی بهینه‌تر را دارد البته قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر پمپ‌های استخری دارد.

خرید پمپ استخری

قبل از اقدام به خرید پمپ استخری لازم است که در مورد شرایط و محیطی که قرار است از پمپ استفاده شود و پمپ بایستی آب استخر را تصفیه و به گردش در آورد اطلاعات جمع‌آوری کرد. به طور کلی برای خرید پمپ تصفیه استخری باید موارد زیر را درنظر داشت:

  1. اندازه‌گیری فاصله موتور خانه تا کاسه استخر
  2. اندازه‌گیری افت فشار لوازم و تجهیزاتی مانند استرینر، مبدل حرارتی و صافی
  3. اندازه‌گیری افت فشار فیلتر
  4. اندازه‌گیری فشار و میزان دبی و حجم آبدهی
  5. ظرفیت و حجم استخر (طول، عرض و ارتفاع)
  6. تعداد دفعات تصفیه آب در طول روز

در صورتی که از نحوه محاسبه ظرفیت استخر و انتخاب پمپ استخری مناسب اطلاع ندارید می‌توانید با کارشناسان متخصص کالاصنعتی تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

قیمت پمپ استخری

پمپ استخری مثل سایر پمپ‌های آب دارای تنوع زیادی بوده و از لحاظ توانایی پمپاژ در مدل‌های مختلفی طراحی می‌شوند. پارامترهایی مثل هد، دبی و توان پمپ استخری مواردی است که در توانایی سیرکولاسیون آب استخر تاثیر دارد. این پارامترها بطور مستقیم بر قیمت پمپ استخری تاثیرگذار است. همچنین کیفیت ساخت و برند پمپ استخری دیگر پارامتر موثر بر قیمت است.

جهت دریافت بهترین قیمت پمپ استخری از برندهایی که در ادامه معرفی خواهند شد، به سایت ما مراجعه کرده یا با کارشناسان تماس بگیرید. کالاصنعتی به عنوان فروشگاه اینترنتی معتبری که با بسیاری از تامین کنندگان اصلی پمپ استخری در ارتباط است، علاوه بر قیمت مناسب‌تر و رقابتی، تضمین اصالت کالا را نیز به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

برندهای پمپ استخری

  1. پمپ استخری نوید موتور
  2. پمپ استخری لئو
  3. پمپ استخری پنتاکس
  4. پمپ استخری آکوا استرانگ
  5. پمپ استخری سیلند

پمپ استخری وظیفه مهم سیرکولاسیون و تصفیه آب استخرها را برعهده دارد و بنابراین نیاز است تا از کیفیت خوبی برخوردار باشد. برندهایی معتبری که در زمینه تولید پمپ استخری فعالیت می‌کنند شامل نوید موتور تبریز، لئو چین، پنتاکس ایرانی، آکوا استرانگ و سیلند ایتالیا می‌باشد.

پمپ استخری نوید موتور

شرکت نوید موتور، یکی از شرکت‌های سازنده ایرانی الکتروپمپ استخری است، این شرکت زیر مجموعه صنایع پمپ‌سازی پمپیران می‌باشد. پمپ‌ استخری نوید موتور از نوع فیلتردار و در توان‌های 1 الی 3 اسب بخار و در دو نوع تک‌فاز و سه فاز تولید می‌شود.

پمپ استخری نوید موتور

پمپ استخری لئو

شرکت لئو چین از بزرگترین سازندگان انواع پمپ بوده که در سال‌های اخیر بسیار زیاد در بازار شناخته شده است. پمپ استخری لئو سری XKP از محصولات این شرکت بوده که در مدل‌هایی با توان‌های 0.35 الی 2.2 کیلووات تولید می‌شود.

پمپ استخری لئو

پمپ استخری پنتاکس

پنتاکس شرکتی ایتالیایی و نام‌آشنا در زمینه تولید پمپ و لوازم جانبی مربوط به آن فعالیت می‌کند اما در ایران نیز محصولات پمپ پنتاکس تحت لیسانس شرکت اصلی مونتاژ می‌شود و تمام گواهینامه‌های بین المللی را داراست. پمپ استخری پنتاکس ساخت ایران در توان‌های 1 الی 3 اسب بخار روانه بازار می‌شود.

پمپ استخری پنتاکس

پمپ استخری آکوا استرانگ

آکوا استرانگ برندی ایتالیایی بوده که پمپ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کند و پمپ استخری آن جز محصولات شاخص این شرکت محسوب می‌شود. پمپ استخری آکوا استرانگ سری EKP در توان‌های 0.6 الی 2.2 کیلووات تولید می‌شود.

پمپ استخری آکوا استرانگ

پمپ استخری سیلند

سیلند دیگر برند ایتالیایی سازنده پمپ استخری بوده که محصولات خود را در دو مدل SWIMMY و SWIMMY EASY، به بازار عرضه کرده است. پمپ استخری سیلند، از نوع خود پرایمینگ بوده و عملکرد هیدرولیکی خوبی دارد و در قطر دهانه 2 اینچ و توان‌های 0.37 الی 2.2 کیلووات موجود می‌باشد.

پمپ استخری سیلند

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...