بستن
دسته بندی کالا



فیلتر

وضعیت

مقایسه

  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

به لطف وجود بیش از دو پروانه در پمپ‌های افقی طبقاتی، این سری از پمپ‌ها به منظور ایجاد فشار بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. پمپ افقی طبقاتی که در دسته پمپ‌های گریز از مرکز قرار می‌گیرد، مجهز به چندین پروانه در کنار هم روی یک شفت هستند که در بین این پروانه‌ها دیفیوزر قرار می‌گیرد و هنگام عبور سیال در هر مرحله فشار بیشتر می‌شود.

با توجه به ایجاد فشار قابل توجه، پمپ افقی طبقاتی در بوستر پمپ‌های آتش‌نشانی، بوستر پمپ آب خانگی، تامین آب دیگ بخار، آب شیرین کن‌ها، سیستم آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. صدای کم، نصب و راه اندازی آسان، هزینه کم تعمیر و نگه‌‌داری، اشغال فضای عمودی کم از ویژگی‌های پمپ افقی طبقاتی است.

پمپ افقی طبقاتی

خرید پمپ افقی طبقاتی

کالا صنعتی به عنوان نماینده فروش پمپ افقی طبقاتی در بسیاری از برندهای مطرح ایتالیایی، ایرانی و چینی، توانسته مشاوره فنی و بازرگانی رایگان را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. خرید پمپ افقی طبقاتی با قیمت مناسب، گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش از طریق سایت کالا صنعتی میسر است. 

قیمت پمپ افقی طبقاتی

قیمت پمپ افقی طبقاتی در برندهای مختلف در سایت کالا صنعتی تا حد ممکن بروز نگه داشته می‌شود. قیمت پمپ افقی طبقاتی به چندین عامل از جمله تکفاز سه فاز بودن، توان الکتروپمپ، جنس پروانه و بدنه و همچنین برند بستگی دارد. برای بررسی موجودی، دریافت دیتاشیت و کاتالوگ با کارشناسان بخش پمپ کالاصنعتی در تماس باشید.

انواع پمپ افقی طبقاتی از دیدگاه برند

پمپ افقی طبقاتی چینی لئو LEO

پمپ افقی طبقاتی لئو بسته کارایی و مشخصات فنی در چندین سری شامل ECH، EDH، EMH و ... به صورت تکفاز و سه فاز طراحی و تولید می‌شوند. ضمانت 24 ماهه ، خدمات پس از فروش 10 ساله، قیمت اقتصادی و موجودی خوب کالا تضمین کننده خرید شما از برند لئو است.

پمپ افقی طبقاتی لئو

پمپ افقی طبقاتی گرانفوس

با کیفیت‌ترین در عین حال گران‌ترین پمپ افقی طبقاتی بازار ایران سری CM از برند گرانفوس است. راندمان بالا، گارانتی، خدمات پس از فروش و موجود بودن قطعات یدکی پمپ افقی طبقاتی گرانفوس را به برندی بی نظیر تبدیل کرده است.

پمپ افقی طبقاتی گراندفوس

پمپ افقی طبقاتی پنتاکس ایتالیا PENTAX

پمپ طبقاتی پنتاکس ایتالیا سری MPX و سری Ultra از نوع افق نصب و در دسته پمپ‌های گریز از مرکز چند پروانه قرار می‌گیرد. پروانه این پمپ‌ها در حالت استیل و نوریل و بدنه پمپ از جنس استیل 304 است. با توجه به کاهش واردات برند پنتاکس، می‌توان از برند سیستما و پدرولو به عنوان جایگزین مطمئن استفاده کرد.

پمپ افقی طبقاتی پنتاکس

پمپ افقی طبقاتی ابارا ایتالیا EBARA

پمپ طبقاتی ابارا ایتالیا سری MATRIX یکی از پرکاربردترین پمپ‌های افقی در بازار ایران است. موجود بودن در حالت تک‌فاز و سه فاز، راندمان بالا، طراحی با کیفیت از جمله نقاط مثبت پمپ افقی طبقاتی MATRIX از برند ابارا EBARA است.

پمپ افقی طبقاتی ابارا

پمپ افقی طبقاتی سیستما ایتالیا SISTEMA

سری MR و MRx از برند سیستما ایتالیا از نوع افقی طبقاتی استیل است. از دیدگاه اقتصادی و فنی، پمپ افقی طبقاتی سیستما ایتالیا بهترین گزینه برای جایگزینی برند پنتاکس ایتالیا است.

پمپ افقی طبقاتی سیستما

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...