بستن
دسته بندی کالا

نمایندگی پنتاکس

  • لوگو برند پمپ پنتاکس
  • پمپ استخری پنتاکس ایرانی
  • اینورتر پنتاکس



فیلتر

وضعیت

مقایسه

  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پنتاکس از بزرگترین شرکت‌های سازنده محصولات صنعتی در کشور ایتالیا است که بیش از 30 سال سابقه فعالیت دارد. از عمده‌ترین محصولات تولیدی پنتاکس می‌توان به انواع پمپ اشاره کرد اما تنوع محصولات پنتاکس محدود به پمپ نمی‌شود و محصولاتی مثل اینورتر، تابلو برق و لوازم جانبی نیز جز تولیدات پنتاکس می‌باشد.

محصولات پنتاکس مطابق با استانداردهای بین‌المللی ISO و اروپایی CE طراحی می‌شوند و از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح قرار دارند؛ به همین دلیل مشتریانی که دنبال پمپ، اینورتر و... هستند و کیفیت برای آنها اهمیت دارد، برند پنتاکس در اولویت قرار دارد. بهتر است خرید محصولات پنتاکس از نمایندگی انجام شود و بدین منظور برای آشنایی مشتریان عزیز درباره انواع محصولات موجود در نمایندگی، مزایا خرید از نمایندگی‌ و نحوه خرید از نمایندگی‌ در ادامه به بررسی آنها پرداخته خواهد شد.

نمایندگی پنتاکس

محصولات پنتاکس موجود در نمایندگی رسمی

  1. پمپ پنتاکس
  2. اینورتر پنتاکس

شرکت پنتاکس محصولات متنوعی تولید می‌کند. عموما محصولات پمپ و اینورتر پنتاکس در بازار مشاهده می‌شود اما محصولات دیگری مثل الکتروموتور، ابزار دقیق، لوازم جانبی پمپ و تابلو برق نیز دارد که البته در نمایندگی‌های ایران کمتر یافت می‌شود. شرکت‌های ایرانی واردکننده محصولات پنتاکس محدود هستند. اصلی‌ترین شرکت واردکننده و نمایندگی رسمی پنتاکس در ایران، شرکت دیزل ساز است. این شرکت علاوه بر واردات، برخی از محصولات پنتاکس مثل پمپ پنتاکس را تحت لیسانس شرکت اصلی تولید می‌کند.

اینورتر پنتاکس

مزایای خرید پمپ پنتاکس از نمایندگی رسمی

  • ضمانت اصل بودن کالا
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی تخصصی
  • مشاوره تخصصی برای انتخاب مناسب‌ترین پمپ

وجود شرایط تحریم و نوسانات زیاد ارز در کشور دلیلی بر گران‌بودن یا غیرمنطقی‌بودن قیمت محصولات خارجی نسبت به معادل دلاری آنهاست. به همین دلیل برای کمترشدن تاثیر این موضوع پیشنهاد می‌‌شود حتما خرید محصولات خارجی از نمایندگی‌ها انجام شود. به این ترتیب علاوه بر مزایای ذکرشده می‌توان از معقول‌بودن قیمت محصولات پنتاکس خریداری‌شده از نمایندگی رسمی اطمینان حاصل کرد.

پمپ پنتاکس

نحوه خرید از نمایندگی پنتاکس

معمولا خرید از نمایندگی پنتاکس از طریق واسط‌هایی مثل فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. لازم است. قبل از خرید محصولات پنتاکس از نمایندگی باید از معتبربودن فروشگاه و عامل فروش آن اطمینان حاصل کرد. کالاصنعتی به لطف داشتن تامین‌کننده اصلی محصولات پنتاکس، خریدی امن را به مشتریان عزیز پیشنهاد می‌دهد. همچنین کالاصنعتی دارای سایت مناسب با رابط کاربری و دسترسی راحت بوده و خریداران می‌توانند به راحتی با جست‌و‌جو محصول پنتاکس مدنظر خود یا با مراجعه به صفحه نمایندگی پنتاکس، سفارش خود را انجام دهند.

نمایندگی پنتاکس در تهران

مزیت شرکت پنتاکس به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای ایتالیایی، وجود نمایندگی در ایران است. تهران پایتخت ایران بزرگترین شهر مصرف‌کننده محصولات صنعتی در کشور است و بسیاری از مشتریان دنبال نمایندگی پنتاکس در تهران هستند. همانطور که گفته شد، محصولات پنتاکس تنوع زیادی دارد و برای کاربری‌های مختلفی مثل خانگی، کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شوند. نمونه محصول پنتاکس که تنوع کاربری زیادی دارد پمپ است که شامل پمپ آب خانگی، پمپ کشاورزی و انواع سانتریفیوژ صنعتی می‌شود.

با وجود این مشتریان محصولات پنتاکس قشر مختلفی از مردم هستند؛ ساکنین منازل و صاحبان ساختمان‌های تجاری و اداری، سازمان‌ها دولتی و خصوصی، کشاورزان و باغداران، کارگاه‌ها و مراکز صنعتی از جمله مخاطبانی هستند که ممکن است به دنبال نمایندگی پنتاکس در تهران باشند.

کالاصنعتی به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های صنعتی و اینترنتی در ایران با داشتن تامین‌کنندگان زیاد و ارتباط با نمایندگی‌های رسمی، قادر است محصولات پنتاکس را با پشتیبانی حرفه‌ای، ضمانت اصالت کالا و ارسال به موقع به مشتریان عزیز ارائه کند. بسیاری از محصولات پنتاکس شامل انواع پمپ و اینورتر در سایت کالاصنعتی موجود است و در صورتی که کالای مدنظر مشتری در سایت موجود نباشد می‌توان با تماس، درباره موجودبودن و قیمت آن از طرف تامین‌کننده استعلام گرفت.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...



    دسته بندی ها
    سبد خرید
    تماس با ما