بستن
دسته بندی کالا
  • 1906
  • 577 مرتبه
بهترین برند اینورتر صنعتی

بهترین برند اینورتر صنعتی

05 خرداد 1403

اینورترهای صنعتی، با نام درایو کنترل دور موتور نیز شناخته شده و برای کنترل سرعت و گشتاور خروجی الکتروموتورها به کار می روند. یکی از روش های دسته بندی این تجهیزات بر اساس ولتاژ ورودی است؛ بر این اساس اینورترها را به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می کنند.

شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع اینورتر صنعتی فعالیت می کنند. محصولات هر برند در مدل های مختلف و با ویژگی های خاص خود تولید می شود؛ به همین علت، شناخت برندهای اینورتر و ویژگی های آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله بهترین برندهای اینورتر صنعتی را معرفی نموده و برخی از ویژگی های کلیدی آن ها را نام می‌‌‌‌بریم.

بهترین برند اینورتر اروپایی

بهترین برند اینورتر اروپایی

1_ اینورتر ABB

بدون شک وقتی صحبت از تجهیزات صنعتی و الکتریکی از جمله اینورتر به میان می آید، یکی از معتبرترین و اصیل ترین شرکت ها، ABB سوئیس است. اینورتر ABB کیفیت بسیار بالایی داشته و پارامترهای کنترلی بسیار دقیقی را در اختیار می گذارند.

از اینورتر ABB در کاربردهای بسیار حساس و دقیق استفاده می شود. این دستگاه ها جزو پیشرفته ترین اینورترهای موجود در بازار به شمار رفته و امکان کنترل به وسیله اپلیکیشن مخصوص خود را دارند.

2_ اینورتر دانفوس

شرکت دانفوس با بیش از 72 کارخانه و 23 مرکز تحقیقاتی در سراسر جهان، یکی دیگر از بزرگترین تولید کنندگان اینورتر در اروپا است. اینورتر دانفوس مخصوصاً برای پمپ ها گزینه ای بسیار ایدئال به شمار می رود. اینورترهای دانفوس تنوع بسیار زیادی داشته و طیف وسیعی از کاربردهای سبک و سنگین صنعتی را پوشش می دهند.

3_ اینورتر اشنایدر

اینورتر اشنایدر نیز از جمله برندهای بسیار شناخته شده و معتبر اروپایی است که محصولات آن در بازار ایران نیز یافت می شود. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، اینورترهای هوشمند اشنایدر است که قابلیت اتصال به اینترنت اشیاء را دارند. 

با این حال، به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که در واردات وجود دارد، درایوهای سنگین کار اشنایدر به ندرت در بازار ایران پیدا می شود. علاوه بر این تأمین قطعات یدکی اینورتر اشنایدر نیز بسیار دشوار و عملاً امکان پذیر نیست. به صورت کلی اینورترهای اروپایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند اما گارانتی تعمیر و تأمین قطعات آن ها در ایران غیرقابل استفاده است.

بهترین برند اینورتر چینی و آسیایی

بهترین برند اینورتر چینی و آسیایی

1_ اینورتر دلتا

اینورتر دلتا یکی از برندهای درجه یک تایوانی است که طیف وسیعی از درایوهای کنترل دور را برای کاربردهای مختلف صنعتی تولید می نماید. تمامی اینورترهای دلتا به همراه 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش تأمین قطعات ارائه می شوند. 

2_ اینورتر LS

اینورتر ال اس کره جنوبی از جمله برندهایی است که از نظر کیفیت، با برندهای اروپایی قابل مقایسه است. محصولات این برند با آپشن های مختلف و در تنوع بسیار بالایی ارائه می شود. اینورتر LS به همراه یک سال گارانتی ارائه شده و قطعات آن ها به راحتی در بازار یافت می شود. 

3_ اینورتر اینوت

اینورترهای دلتا و ال اس، علیرغم مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که ارائه می دهند، قیمت نسبتاً بالایی دارند. اینورتر اینوت چین جایگزین بسیار مناسبی برای اینورترهای گفته شده به شمار می آید. این اینورترها با قیمت بسیار مناسب تری ارائه شده و همگی دارای 18 ماه گارانتی تعمیر و خدمات پس از فروش تأمین قطعات هستند. 

برنامه پذیری بالا، قابلیت اتصال به شبکه، ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال و … از جمله قابلیت های اینورتر اینوت به شمار می آیند. درایوهای گفته شده جزو بهترین برندهای اینورتر چینی و آسیایی بوده و امکانات بسیار زیادی را در اختیار مصرف کنندگان می گذارند؛ با این حال، اگر قیمت از جمله عوامل اثرگذار در انتخاب اینورترها باشد، می توان برندهای اینورتر تتا و تکو را نیز جایگزین این محصولات نمود.

بهترین برند اینورتر ایرانی

بهترین برند اینورتر ایرانی

1_ اینورتر پرتو صنعت

اینورتر پرتو صنعت در حال حاضر بهترین برند اینورتر ایرانی است که مطابق با استاندارد روز دنیا تولید می شود. از این اینورترها در مراکز صنعتی حساس و مهمی مانند پتروشیمی، صنایع فولاد، آب و فاضلاب، خودروسازی و … استفاده می شود. حتی در مقایسه با اینورترهایی مانند اینوت که قیمت بسیار مناسبی دارند، قیمت اینورتر پرتو صنعت بسیار مناسب تر بوده و با توجه به امکانات و کیفیت بالای ساخت این درایوها، ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

2_ اینورتر پنتاکس

پنتاکس ایتالیا یکی شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات صنعتی مانند پمپ و اینورتر است. امروزه بخشی از محصولات این شرکت در ایتالیا، بخشی در چین و اینورترهای پنتاکس در ایران تولید می شوند. اینورترهای پنتاکس عمر کاری بسیاری بالایی داشته و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

اینورترهای پنتاکس ایران کمترین قیمت را در مقایسه با برندهای معرفی شده دارند؛ اما شرکت پنتاکس از نظر خدمات پس از فروش عملکرد ضعیف تری نسبت به رقبای خود از جمله شرکت پرتو صنعت دارد.

نتیجه گیری

وبسایت کالا صنعتی به عنوان مرجع خرید و فروش اینورترهای صنعتی در ایران، طیف بسیار وسیعی از برندها و مدل های اینورتر را ارائه می دهد. برندهای معرفی شده در این مقاله، با توجه به نظر خریداران و کارشناسان مجموعه کالاصنعتی و بر اساس پارامترهایی مانند قیمت، کیفیت، گروه های پارامتری قابل تنظیم و … انتخاب شده اند. 

برای دریافت لیست کامل محصولات اینورتر و قیمت آن ها از طریق شماره تلفن 02191304300 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.