• 1670
  • 3639 مرتبه
بلبرینگ SKF ساخت کجاست؟

بلبرینگ SKF ساخت کجاست؟

یک شنبه 28 آذر 1400

شرکت SKF

نام کامل شرکت SKF " Svenska Kullager-Fabriken" می‌باشد. دفتر مرکزی شرکت SKF در گوتنبرگ کشور سوئد قرار دارد و این شرکت در زمینه فناوری و تولید انواع بیرینگ پیشرو است. شرکت SKF در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده انواع بلبرینگ، رولبرینگ، آب بند و ... در جهان است و حدود 44000 کارمند در 108 واحد تولیدی دارد. شرکت SKF سالانه بیش از 500 میلیون بلبرینگ SKF تولید می کند و دارای یک شبکه فروش در سراسر جهان میباشد.

لوگوی شرکت SKF

شرکت بلبرینگ SKF دارای بزرگترین شبکه توزیع صنعتی در دنیا میباشد. در حال حاضر شرکت SKF 200 شعبه، 80 کارخانه تولیدی، 41000 کارمند و 8000 نماینده و توزیع کننده دارد. SKF همچنین فولاد بلبرینگ و سایر فولادهای ویژه باکیفیت بالا را تولید و به فروش می‌رساند. علاوه بر این، شرکت SKF همچنان بر تحقیق و توسعه صنعت بلبرینگ متمرکز است.

گواهینامه های شرکت SKF

شرکت SKF اولین شرکت بلبرینگی است که گواهینامه زیست محیطی ISO14001 را دریافت کرده است. این گواهینامه بیش از 60 واحد تولیدی در 17 کشور را پوشش می‌دهد. بلبرینگ SKF موقعیت پیشرو خود را در صنعت بلبرینگ جهانی حفظ کرده است و سال‌ها برای توسعه فناوری‌ها، محصولات و خدمات در بسیاری از زمینه‌ها تلاش کرده است.

محصولات شرکت SKF

بلبرینگ SKF و رولبرینگ SKF به محصولات ساخته شده توسط شرکت SKF اطلاق می شود که همانطور که گفته شد یک شرکت سوئدی تولید بیرینگ و آب بند است که در سال 1907 تأسیس شد. شرکت SKF تولیدکننده و تأمین کننده انواع بلبرینگ، رولبرینگ، آب بند، سیستم‌های روانکاری، محصولات تعمیر و نگهداری، محصولات مکانیکی و انتقال نیرو است.

بلبرینگ های SKF ساخت کدام کشور است؟

در فرآیند فروش بلبرینگ SKF و به طور کلی محصولات SKF، بسیاری از مشتریان ما این سؤال را مطرح می‌کنند که آیا بلبرینگ‌هایی که برند آن ها SKF است ساخت سوئد می‌باشند یا خیر؟ آن‌هایی که ساخت سوئد نیستند اصل می باشند یا خیر؟ در جواب به این سؤال ابتدا باید گفت که شرکت SKF در سوئد هم اکنون به یک برند تبدیل شده است.

بلبرینگ‌های SKF و به طور کلی محصولات SKF در 11 کارخانه فرآوری در سوئد تولید می شوند. علاوه بر این 11 کارخانه تولیدی که در سوئد فعالیت می کنند، 61 کارخانه تولیدی در سراسر جهان وجود دارد که در کشورهای مختلف محصولات SKF را تولید می‌کنند.

محصولات SKF در کدام کشورها تولید می شود؟

این کارخانه‌ها که در کشورهای دیگر فعالیت می کنند با همان سطحی کیفی بالا محصولات SKF را تولید می‌کنند. کشورهایی مانند آرژانتین، اتریش، برزیل، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، مکزیک، هلند، فنلاند، اسپانیا یا ایالات متحده نمونه‌هایی از کشورهایی هستند که SKF محصولات خود را در آن کشورها تولید می‌کند.

لوگو SKF تولید فرانسه

با توجه به فرآیند تخصیص منابع، تولید انواع بلبرینگ و محصولات SKF، به طور بهینه سازی تخصیص منابع و حرفه‌ای ترین دستیابی به آن است. بسیاری از محصولات SKF همچنان در کارخانه های بلبرینگ SKF در سوئد تولید می شوند. بیش از 80 درصد فولاد برای بلبرینگ SKF توسط کارخانه فولادسازی SKF تهیه می‌شود که کیفیت بالای مواد اولیه را تضمین می‌کند. تمام تجهیزات مهم توسط SKF طراحی و مونتاژ می شود تا تجهیزات تولید به بالاترین سطح برسد.

انتخاب و خرید بلبرینگ SKF

بنابر مطالبی که عنوان شد، هنگام انتخاب و خرید بلبرینگ SKF لزوماً لازم نیست این محصولات ساخت کشور سوئد باشند. تصور اینکه اگر محصولی ساخت کشور سوئد نیست دارای کیفیت پایین است و یا اصل نیست را نداشته باشید. نکته جالب‌تر در رابطه با این موضوع این است که بسیاری از انواع محصولات SKF ساخت کشور خاصی می باشد و اگر محصولی که تهیه می کنید ساخت آن کشور نباشد (حتی اگر ساخت کشور سوئد باشد) باید به اصالت آن محصول شک کرد.

اصلی ترین کارخانه های SKF

همانطور که گفته شد دفتر مرکزی شرکت SKF در شهر گوتنبرگ کشور سوئد قرار دارد ولی ده ها کارخانه در سراسر دنیا زیر نظر SKF محصولات SKF را تولید می کنند. به عنوان مثال اصلی‌ترین کارخانه‌های SKF عبارت‌اند از:

  • کارخانه سوئد (عمدتاً بلبرینگ‌های خود تنظیم تولید می کنند)
  • کارخانه آلمانی (عمدتاً رولبرینگ استوانه‌ای و مخروطی تولید می کنند)
  • کارخانه فرانسوی (عمدتاً بلبرینگ‌ شیار عمیق و سری شش هزاری تولید می کنند)
  • کارخانه ایتالیایی (عمدتاً بلبرینگ‌ تماس زاویه‌ای با دقت بالا و بلبرینگ‌های شیار عمیق کوچک تولید می کنند)
  • کارخانه اندونزی (بلبرینگ‌های تماسی تولید می کنند)
  • کارخانه بریتانیا (عمدتاً بلبرینگ‌های خودتراز با اندازه کوچک تولید می‌کنند)

مهم ترین نکته در خرید بلبرینگ، اصالت بلبرینگ می باشد. یکی از راه هایی که می توانید از اصالت بلبرینگ خریداری شده اطمینان حاصل کنید، خرید از فروشگاه های معتبر می باشد. ما در کالاصنعتی انواع محصولات SKF اصل را به مشتریان خود ارائه می دهیم و شما میتوانید محصولات SKF را با اطمینان از اصالت آن از سایت کالاصنعتی خریداری کنید.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.