بستن
دسته بندی کالا
بهترین کفکش ایرانی

بهترین کفکش ایرانی

سه شنبه 02 مرداد 1403

یک دسته از کالاهایی که در ایران تحت تاثیر شرایط تحریم قرار گرفته است، کالاهای صنعتی مثل پمپ می‌باشند. با وجود تنوع پمپ در حوزه صنعت و کشاورزی، یکی از پمپ‌های این حوزه پمپ کفکش می‌باشد. پمپ کفکش برای انتقال آب‌های تمیز و بدون آلودگی و ذرات جامد طراحی شده است و عمده کاربرد آن در کشاورزی برای انتقال آب جمع‌شده مثل مخزن، استخر یا چاه می‌باشد. به همین علت افراد زیادی مخصوصا کشاورزان با پمپ کفکش سر و کار دارند و در چنین شرایطی آمار فروش پمپ کفکش زیاد است.

با پیشرفت صنعت پمپ‌سازی در ایران، تعدادی از برندهای پرسابقه و متخصص اقدام به ساخت، طراحی و تولید پمپ کفکش کرده‌اند و علاوه بر کاهش خلا کم‌بودن برندهای خارجی کفکش، توانسته‌اند در کنار کیفیت قابل قبول، محصولات خود را به قیمت بسیار مناسب‌تری ارائه دهند.

در همین راستا قصد داریم بهترین برند کفکش ایرانی را معرفی کنیم. خرید کفکش ایرانی علاوه بر مزیت‌های ذکرشده این اطمینان را به مشتری می‌دهد که مانند کالاهای خارجی، نوع تقلبی یا فیک برای آنها وجود ندارد.

8 برند برتر کفکش ایرانی

  1. کفکش اسپیکو
  2. کفکش ملل
  3. کفکش اسرار
  4. کفکش توان تک
  5. کفکش فدک
  6. کفکش رهاب
  7. کفکش راناب
  8. کفکش رادپمپ

در بین سازندگان پمپ ایرانی، تعداد زیادی از برندها اقدام به تولید کفکش می‌کنند؛ اما در بین آنها چند برند جز بهترین‌ها هستند. در بالا بهترین برندهای کفکش ایرانی نام برده شدند. معیار برتربودن کفکش ایرانی پارامترهای کیفیت، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش در کنار قیمت آنهاست. در ادامه به معرفی کفکش‌های هر کدام از برندهای فوق خواهیم پرداخت.

کفکش ایرانی اسپیکو

شرکت تولیدی پمپ اسپیکو سازنده انواع پمپ صنعتی و کشاورزی در ایران است که بطور تخصصی در حوزه طراحی پمپ کفکش و لجنکش فعالیت می‌کند. کفکش اسپیکو همواره جز پرطرفدارترین کف‌کش‌های ایرانی برای کشاورزان بوده است چرا که نوع طراحی و ساخت محصولات این برند از بالاترین کیفیت برخوردار است.

تنوع کفکش‌های اسپیکو زیاد بوده و انواع پمپ کفکش برای کاربری‌های مختلف با جنس بدنه و پروانه گوناگون و سایز دهانه مختلف در سبد محصولات کفکش اسپیکو قرار دارند. تمام کفکش‌های ایرانی اسپیکو با گارانتی 6 ماهه به مشتریان ارائه می‌شود.

کفکش ایرانی ملل

دیگر سازنده ایرانی بهترین کفکش‌های بازار برند ملل است. پمپ‌سازی ملل همانند اسپیکو بطور تخصصی و حرفه‌ای در زمینه ساخت پمپ کفکش و لجنکش فعالیت می‌کند. محصولات کفکش ملل از موادی مثل چدن، آلومینیوم و استیل ساخته می‌شود و توسط پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات ماشین‌کاری تولید می‌شوند.

پمپ‌های کفکش ملل برای کاربری‌های معمول مثل انتقال آب مخزن، استخر، رودخانه و... در کاربردهایی مثل آبیاری کشاورزی و فواره‌ها طراحی شده‌اند اما در بین کفکش‌های ملل محصولات خاصی دیده می‌شوند که از قطعاتی مقاوم در برابر محیط اسیدی و خورنده ساخته شده‌اند و مخصوص انتقال آب‌های شور هستند. تمام محصولات کفکش ملل با گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می‌شود.

کفکش ایرانی اسرار

شرکت پمپ‌سازی اسرار یکی از بزرگترین شرکت‌های سازنده پمپ در شرق کشور بوده که انواع پمپ‌های کفکش، لجنکش، شناور، اتا و فشار قوی را برای مصارف کشاورزی و صنعتی تولید می‌کند. کفکش اسرار چهار مدل سه فاز شامل کلاسیک، تیپ A، تیپ 17-22 (مناسب چاه 10 اینچی) و تیپ 18 (کفکش باریک با قطر 18 سانتی‌متر) دارد و یک مدل تکفاز هم دارد که بدنه آن استیل است. همه محصولات پمپ اسرار دارای 6 ماه گارانتی می‌باشد.

کفکش ایرانی توان تک

شرکت توان تک یکی از سازندگان با سابقه پمپ در ایران است که در حوزه تولید ادوات کشاورزی شامل انواع پمپ آب مثل پمپ کفکش فعالیت می‌کند. پمپ‌های کفکش توان تک در چهار دسته کفکش خانگی، فاضلابی، کشاورزی و صنعتی تقسیم می‌شود.

کفکش توان تک فارغ از تک فاز و سه فازبودن و جنس بدنه و پروانه در دو نوع خروجی از بالا و خروجی از بغل طراحی می‌شوند. محصولات کفکش ایرانی توان تک دارای 6 ماه گارانتی هستند.

کفکش ایرانی فدک

شرکت ایرانی فدک پمپ مجموعه‌ای متخصص در حوزه طرای، ساخت و تولید پمپ کفکش می‌باشد. چهار محصول شاخص کفکش فدک با بدنه فولادی و پروانه چدنی در سایزهای 2، 3، 4 و 6 اینچ و برق مصرفی سه فاز می‌باشد که هر کدام از آنها با توجه به تعداد پروانه مورد استفاده، توانایی پمپاژ آب با هد و دبی متفاوتی را دارند. پمپ‌های کفکش فدک با گارانتی 6 ماهه به مشتریان ارائه می‌شود.

کفکش ایرانی رهاب

شرکت رهاب پمپ دیگر سازنده پمپ کفکش سه فاز در ایران است که علاوه بر آن انواع پمپ سانتریفیوژ صنعتی و حلزونی را تولید می‌کند. ویژگی‌های کفکش رهاب پمپ شامل موتور سه فاز قدرتمند، بدنه فولادی، طراحی مناسب، قیمت مناسب نسبت به کیفیت و البته داشتن گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله است. تنوع کفکش رهاب پمپ سه فاز در سایزهای 2، 3، 4 و 6 اینچ با حداکثر دبی 180 متر مکعب بر ساعت می‌باشد.

کفکش ایرانی راناب

راناب پمپ دیگر شرکت تخصصی سازنده پمپ کفکش در ایران است. در صورتی که کسی به دنبال کفکش دو جداره باشد، محصولات راناب یکی از اولین پیشنهادها است؛ چراکه بهترین طراحی و بهترین متریال در کفکش‌های دو جداره راناب استفاده شده است.

کفکش راناب از بدنه آلومینیوم آلیاژی و پروانه استیل ساخته شده است و تنوع قطر دهانه خروجی آنها ¼ 1، 2 و 3 اینچ می‌باشد.

کفکش ایرانی رادپمپ

رادپمپ یکی از سازندگان حرفه‌ای و تخصصی پمپ تقویت فشار، پمپ کفکش و پمپ شناور است به طوری که پمپ‌های تقویت فشار چندمرحله‌ای رادپمپ با طراحی خارق‌العاده خود به عنوان یکی از کم‌صداترین پمپ‌های آب در بازار به فروش می‌رسد.

پمپ کفکش رادپمپ نیز همانند سایر محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است. کفکش‌های راد در سایزهای خروجی ¼ 1، 2 و 3 اینچ و نوع تک جداره و دو جداره می‌باشند و بدنه و پروانه آنها از استیل 304 ساخته شده است.

جمع‌بندی

صنعت ساخت وسایل و دستگاه‌ها در ایران روز به روز در حال توسعه است. یکی از دستگاه‌های مکانیکی و برقی که استفاده گسترده‌ای جهت انتقال آب و سیالات مشابه آن در بخش‌های عمرانی، صنعتی و کشاورزی دارد و در ایران نیز برخی از سازندگان متخصص وارد عرصه طراحی و ساخت آن شده‌اند، پمپ کفکش است.

خرید پمپ کفکش ایرانی مزایای زیادی در کنار قیمت مناسب‌تر آن نسبت به موارد مشابه خارجی دارد. در این مقاله کالاصنعتی سعی شد چند برند از بهترین کفکش ایرانی معرفی شده و مقایسه نسبی بین آنها انجام شود. همچنین می‌توانید جهت اطلاع بیشتر درباره برندهای کفکش مقاله بهترین برند پمپ کفکش را نیز مطالعه کنید. در صورتی که قصد خرید پمپ کفکش ایرانی داشته و نیاز به مشاوره در این زمینه دارید، می‌توانید با کارشناسان ما نیز تماس حاصل فرمائید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.