بستن
دسته بندی کالا
بهترین کفکش ایتالیایی

بهترین کفکش ایتالیایی

دوشنبه 15 مرداد 1403

پمپ کفکش به عنوان یکی از پمپ‌های آب مستغرق در آب به منظور تخلیه آب چاه‌ها، استخرها، مخازن و هر منبع آب سطحی و زیرزمینی می‌تواند کارایی داشته باشد. اما برای اینکه کارایی در بهترین حالت خود باشد لازم است تا کیفیت متریال، طراحی و ساخت کفکش مناسب باشد و اینجاست که برند سازنده پمپ کفکش اهمیت پیدا می‌کند.

کشور ایتالیا از بزرگترین سازندگان انواع پمپ مثل کفکش است و خوش‌بختانه برندهای کفکش ایتالیایی با کیفیتی در بازار ایران یافت می‌شود؛ برندهای نظیر پنتاکس، سیستما، پدرولو و ابارا که در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم. علاوه بر خواندن این مقاله پیشنهاد می‌شود مقاله بهترین برند پمپ کفکش را که در آن به طور کامل برندهای داخلی و خارجی معرفی شده‌اند، مطالعه فرمائید.

بهترین کفکش ایتالیایی

5 برند برتر کفکش ایتالیایی

  1. کفکش پنتاکس
  2. کفکش سیستما
  3. کفکش پدرولو
  4. کفکش ابارا
  5. کفکش آکوا استرانگ

کشور ایتالیا جز کشورهای بزرگ در صنعت پمپ محسوب می‌شود؛ صحت این جمله را از محصولات و برندهای مختلف پمپ ایتالیایی در بازار جهان و ایران متوجه شد. با وجود برندهای پمپ ایتالیایی فراوان، اما برخی از آنها که از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و در بازار ایران نیز در دسترس‌اند، محدود می‌باشد. در بالا پنج تا از بهترین برندهای پمپ کفکش ایتالیایی نام برده شدند. در ادامه به معرفی تک‌تک آنها خواهیم پرداخت.

کفکش استیل 1 و 1/4 اینچ پدرولو  RXm2

  • ماکزیمم دبی: 11.4 متر مکعب بر ساعت
  • ماکزیمم هد: 10.3 متر
  • قطر دهانه خروجی: : 1/4 1 اینچ

کفکش استیل 1 و 1/4 اینچ سیستما TDX400

  • ماکزیمم دبی: 8.4 متر مکعب بر ساعت
  • ماکزیمم هد: 7.5 متر
  • قطر دهانه خروجی: : 1/4 1 اینچ

کفکش استیل 1 و 1/2 اینچ پدرولو RXm4

  • ماکزیمم دبی: 16.2 متر مکعب بر ساعت
  • ماکزیمم هد: 16 متر
  • قطر دهانه خروجی: : 1/2 1 اینچ

کفکش ایتالیایی پنتاکس

امکان ندارد کسی با پمپ سر و کار داشته باشد و نام برند پنتاکس را نشنیده باشد. شرکت پنتاکس از بزرگترین و باسابقه‌ترین برندهای پمپ‌سازی در ایتالیا است؛ این کمپانی از پمپ آب خانگی گرفته تا پمپ‌های بزرگ صنعتی را تواید می‌کند. پمپ کفکش پنتاکس تنوع زیادی دارد. دو نوع کفکش پنتاکس که مشتریان بیشتر دنبال آنها هستند، کفکش برای کاربری‌های کوچک‌تری مثل خانگی، باغی، آب‌نما و استخر پرورش ماهی و... دارد و دیگری کفکش برای کاربری‌های با ارتفاع پمپاژ بیشتر به منظور تخلیه آب چاه‌های عمیق و نیمه عمیق است.

مورد اول کفکش پنتاکس سری DP است که پلاستیکی بوده و هد و دبی بیشینه، 10متر و 250 لیتر بر دقیقه دارد. مورد دوم نیز کفکش پنتاکس سری 5PES است که تماما استیل بوده و هد و دبی بیشینه، 90 متر و 120 لیتر بر دقیقه دارد. برای سفارش این دو سری پمپ کفکش پنتاکس یا سری‌های دیگر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کفکش ایتالیایی سیستما

سیستما نامی جالب برای یک برند ایتالیایی سازنده انواع پمپ است که البته سابقه طولانی بیش از 30 ساله در این حوزه دارد. کفکش سیستما یکی از محصولات این شرکت است. پمپ کفکش سیستما دو نوع پرفروش دارد؛ یکی سری TDP که جنس بدنه و پروانه پلاستیکی داشته و خروجی آن از بغل می‌باشد و دارای وزن کم و ابعاد کوچک بوده بطوری‌که قابل حمل است. بیشینه هد و دبی آن 9.7 متر و 240 لیتر بر دقیقه می‌باشد و برای انتقال آب‌های سطحی تمیز یا تاحدودی کثیف، زیرزمینی و آبیاری باغ‌ها مناسب می‌باشد.

دیگری سری TDX است که بدنه استیل مقاوم در برابر خوردگی و پروانه پلاستیکی داشته و خروجی آن از بالا است و برای انتقال آب به همراه ذرات جامد تا 10 میلی‌متر می‌تواند کارایی داشته باشد. پمپ سیستما مزیت داشتن گارانتی 24 ماهه در بین برندهای ایتالیایی را داشته و البته قیمت مناسب‌تری نیز دارد.

کفکش ایتالیایی پدرولو

برند پمپ‌سازی پدرولو با اینکه بیش از 40 سال سابقه در این حوزه دارد اما از برندهای ایتالیایی است که به تازگی محصولات آن وارد بازار ایران شده است. شاید بتوان گفت پدرولو نیز از لحاظ کیفیت هم‌رده با پنتاکس بوده و داشتن این مزیت را مدیون تیم متخصص و کارشناس و البته تجهزات پیشرفته دانست. پمپ‌های پدرولو با طراحی بهینه‌ای ساخته شده‌اند بطوری‌که در کنار کارایی بالا، مصرف انرژی کمتری دارند.

کفکش پدرولو در چندین سری با قابلیت‌ها و جنس‌ها مختلف و در دو نوع برق تکفاز و سه فاز تولید می‌شوند. برای خرید یک پمپ کفکش با کیفیت عالی، برند پدرولو که مزیت داشتن گارانتی 24 ماهه را نیز دارد، پیشنهاد می‌شود.

کفکش ایتالیایی ابارا

شرکت ابارا ژاپن با سابقه طولانی در عرصه صنعت که امروزه محصولات پمپ آن به عنوان برند ایتالیایی شناخته می‌شود، یکی از برترین برندهای سازنده کفکش است. در صورتی که مشتری به دنبال کفکش کوچک بوده که بتواند در برابر شرایط محیطی و خوردگی مقاوم باشد، کفکش استیل ابارا سری BEST پیشنهاد می‌شود که هم بصورت تکفاز و هم سه فاز موجود است.

این کفکش ایتالیایی تا توان 1.5 اسب بخار با حداکثر هد 18 متر و بیشینه دبی 360 لیتر بر دقیقه می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربردهای انتقال آب چاه‌های کم عمق، استخرها و مخازن و همچنین در کارگاه‌ها و پروژه‌های عمرانی باشد.

کفکش ایتالیایی آکوا استرانگ

آکوا استرانگ دیگر برند ایتالیایی است که عمده محصولات آن پمپ آب خانگی، استخری و کفکش است. کفکش آکوا استرانگ در انواع، سایزها و جنس‌های مختلف تولید می‌شود که پمپ کفکش چدنی آکوا استرانگ سری QDX و استیل سری EQS از شاخص‌ها هستند.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در بازار، محصولات مشابه و تقلبی برای کفکش آکوا استرانگ هم پیدا می‌شود و به همین منظور پیشنهاد می‌شود حتما خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. کالاصنعتی ضمن تضمین اصالت کالای ایتالیایی، کفکش آکوا استرانگ را با گارانتی 12 ماهه به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

مقایسه برندهای ایتالیایی پمپ کفکش

کار مقایسه محصولی مثل کفکش که تنوع مدل، توان، جنس، توانایی پمپاژ و.... دارد شاید کار دشواری باشد اما در اینجا سعی شد به صورت کلی و با در نظرگرفتن یک نوع کفکش خاص، مقایسه نسبی بین برندهای ایتالیایی کفکش از منظر پارامترهای قیمت، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش انجام شود.

Flowers

جمع‌بندی

پارامترهای مثل قیمت، کیفیت، کارایی، گارانتی و خدمات پس از فروش، همه و همه در دل برند قرار گرفته‌اند بنابراین همواره برند از مهم‌ترین فاکتورهای مدنظر قبل از خرید هر محصولی می‌باشد. در مورد پمپ کفکش می‌توان گفت برندهای مطرح ایرانی، چینی و ایتالیایی وجود دارند که قبلا در مقاله بهترین کفکش ایرانی چند برند برتر داخلی معرفی شده‌اند که توصیه می‌شود آن را مطالعه کنید. اما در این مقاله نیز سعی شد چند تا از بهترین پمپ‌های کفکش ایتالیایی معرفی شوند. برای اطلاع از مدل‌های موجود هر کدام از آنها و مشاوره در زمینه خرید کفکش می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 4
    سلام متشکرم بابت معرفی بهترین های کفکش ایتالیایی. برند پدرولو رو تاحالا نشنیده بودم آیا این هم رده با پنتاکس که از قدیم ما میشناسیمش هست؟
    • کاربر سایت

      1403/05/30 09:38:53
      • 0
      • 3

      سلام جناب تقی پور عزیز، وقت شما بخیر

      برند پدرولو سابقه طولانی دارد اما اواخر بیشتر وارد ایران می شود و از کیفیت بسیار بالایی حتی بیشتر از پنتاکس برخوردار است.

    • 0
    • 4
    سلام و وقت بخیر کفکش ایتالیایی ۱.۴ ۱ اینچ قیمت مناسب ،7، 8 متری لطفا پیشنهاد میدین
    • کاربر سایت

      1403/05/30 09:36:06
      • 0
      • 3

      سلام جناب احمدیان عزیز، وقت شما هم بخیر

      پمپ سیستما 1/4 1 اینچ دو مدل پلاستیکی و استیل دارد که قیمت مناسبی نیز دارد؛ پلاستیکی 10 متری TDP800 و استیل 9 متری TDX1100 را میتوانید از کالاصنعتی سفارش دهید.